wicky124 Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 stemmer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Einar93 Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThorU Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Liker ikke utseende på den, men er morro at han bygger den opp igjen. Den betyr jo tydeligvis enormt mye for eieren. Er sikkert litt av samme greia som jeg har til min bil. Førstebilen er det noe spesiellt med. Selv om den har liten motor, gått langt og ser stygg ut, så er det noe i meg som ikke klarer å gi slipp på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 samma med meg, når man har brukt mye penger og enormt mye tid, så blir det noe helt spesielt med det, hver gang jeg går forbi den så smiler jeg.. man får et forhold til bilen, så skjønner han veldig veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Rått. Genialt at den blir bygd opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 stemmer... Nei, det stemmer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 hvordan var det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Kan da si meg enig i at den er spesiell, men ikke faen om det er noe fryd for øyet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 første begynte det jo med rusta panser, så etter noen uker ville han ta hele bilen, så kom kompisen og kræsja i en trailer ( ?? ) og da kappa han taket.. stemmer det? kort fortalt.. Fixed første begynte det jo med rusta panser, så kom kompisen og kræsja i en trailer, så da ville han ta hele bilen, og etter en periode full av rust kappa han taket i tillegg..kort fortalt.. http://www.stanceworks.com/forums/showt ... ight=rusty Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Helt SYK i hode han fyren der, som bygger den opp igjen. Jeg både ler og smiler samtidig, av hver sine årsaker. Imponert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 hvis jeg ikke tar feil, så så den sånn ut når han fikk den engang i tiden.. stemme rnok det.. her så den jo fin ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Elsker den bilen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 var litt i tvil om hva som kom først ja, men da ble det riktig jeg selv, jeg digger den!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Gleder meg til å se den bilen..... Igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 første begynte det jo med rusta panser, så etter noen uker ville han ta hele bilen, så kom kompisen og kræsja i en trailer ( ?? ) og da kappa han taket.. stemmer det? kort fortalt.. Fixed første begynte det jo med rusta panser, så kom kompisen og kræsja i en trailer, så da ville han ta hele bilen, og etter en periode full av rust kappa han taket i tillegg..kort fortalt.. http://www.stanceworks.com/forums/showt ... ight=rusty Det begynte jo med at han rusta panseret, og kjørte sånn over en lengre tid, men ble lei. Så låne en kamerat av han den og kræsja. Så sto bilen i ro veldig lenge med ødelagt A-stolpe og litt annet div, så fant han ut at han skulle ruste hele bilen nå som den var "skrap" allerede, og kjøre sånn over en lengre periode, med ødelagt A-stolpe og knust rute, før han kappet taket. Inni der et sted innstallerte han også airbags. Forøvrig gleder jeg noe enormt til å se hva han gjør ut av Rusty igjen, det var en ikonisk bil som virkelig var noe for seg selv. Og Mike er en helt rå type som vet hva han driver med, dette kan uten tvil bli stort og rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå