Gå til innhold

Sørlies e28 banebil! * over og ut, SOLGT... *


joachim sørlie
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er den jaa, mister " nelson" sin :D takker for det, er greit og vite noen har noe deler i reserve tilfelle noe skulle skje :)

selve lakeringa gikk helt greit, jeg bare maskerte opp godt rundt, lakka bare over med whurt sin sprayboks :) har liksom ikke fått sett siden det kun regner her hele tiden.. men tror det ble helt ok :)

Okei, satt på den på vålerbanen sjø :D Artig bil med ''bare'' 300hk det :D Okei, tenker å gjøre det samme selv, men har en delebil, tenkte å ta av alle listene først, å grunne med epoxy grunning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er veldig veldig morro :D sitter og gliser meg ihjel hver gang jeg sitter på.. :)

kan være litt lurt og gjøre det skikkelig når det er en veibil :)

har også en sølvfarget en bak der som man ser på noen bilder, den blir hakket råere. da denne bygges for at jeg skal lære meg og kjøre, da denne er litt ferdig. den andre har mye bedre utgangspunkt, det vil si null rust.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er veldig veldig morro :D sitter og gliser meg ihjel hver gang jeg sitter på.. :)

kan være litt lurt og gjøre det skikkelig når det er en veibil :)

har også en sølvfarget en bak der som man ser på noen bilder, den blir hakket råere. da denne bygges for at jeg skal lære meg og kjøre, da denne er litt ferdig. den andre har mye bedre utgangspunkt, det vil si null rust.. :D

Åjaa :D Såpass du ja, det er smart tenkt da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du skal lakkere shadowline så burde du pusse dem ned først, så lakken vill sitte..

Nei??? Kødder du ?! Trudde ikke vi måtte pusse jeg, trenger vi det for å lakkere en hel bil da kristian?

Lakken kommer til å flasse uansett, eneste, som holder lengst mulig er å ha på epoxygrunning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm ja.. Klissvåt igjen, begynte og pøse ned, men hadde tenkt jeg skulle ha ned akslingen før jeg løp inn, men etter 15 min i skikkelig sprut regn måtte jeg gi tapt.. Altså, nå har jeg prøvd med langt spett og prøvd og bøyd ned hele greia, men foringa flytter seg bare nedover, står og rister for jeg tar i så hardt,men den har bestemt seg for og bli der den er..

Prøvd og banke opp bolten også, uten hell..

Noen som har noen tips? Er altså den store foringa under baksetet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper du har Fått løs den ene for så å gyve løs på den andre? Da kan det hende bakstillinga henger skjevt og da vil bolten kile seg fast... spett hjelper ikke... tror meg... Provde på en bil a Der gav gulvet etter..... prøv a jekk opp bakstillinga til org posisjon og slå bolten opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den henger rett, er jekket opp til sånn den skal være.. men bolten og alt sitter dønn.. den ene løsna mens jeg banka på bolten på andre siden..

edit..

altså, jeg ble rett og slett lei da den satt bom fast! så jeg brant heller bort foringa.. da datt den ned etterhvert :) så da blir det nye foringer der også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...