Gå til innhold

Sørlies e28 banebil! * over og ut, SOLGT... *


joachim sørlie
 Share

Anbefalte innlegg

De fleste her har nok skjønt at jeg har kjøpet meg e34 alpina b10.. Det er en helt sinnsyk maskin, spinner i 2 ved pådrag når det er vått ute med 265 profil.. For meg som kun er 17 år tror jeg ikke at jeg kunne hatt meg bedre bil.. Oppfyller alle kravene mine og enda mer! Interiøret er himmelsk og sitte i, tight og fin manuell kasse.. Alt er liksom bra :)

Kommer en tråd, men når er et annet spørsmål, tok jo nesten 1 år med e28'n :mrgreen: men når jeg får knipsa noen bilder ogsånt så kommer det nok noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Alpina B10?

Jøss, grattis!!!!!

DET er jo et skritt i rett retning. Alpina er jo the way to go!!

Sko ønske det var meg som kunne kjøre Alpina når jeg var 18 år, jeg hadde en E12 518 når jeg var 18, hehe...

ja, ble vist en alpina b10 :D jeg er stor fornøyd!

jeg er stygt redd for hva som kommer til og skje med e28`n, må jo trimme noe jævlig for og merke forskjell fra veibilen og den.. for e34`n går meget godt syntes jeg, skyver hele veien, er liksom ikke noe stopp..

jeg hadde e28 518 når jeg var 15, hehe.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sant. Inntil videre er det tross alt en 518ia med alpinaemblem.

Haha, du sier vell det du din snik! Jeg får se om jeg får tatt med kamera ut i dag og knipsa noen bilder siden alle maser! ;) er forresten godkjent med felgene og dekkene som sitter på, godkjent senka og litt diverse sånn, er sorte DE lamper også! Men lurer på og bytte blinklysene forran til noen litt mørkere som står i stil med lampene.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud! Får vell bare gratulerer deg da! Men er det den som låg på finn til cirka 90 k eller hva det var? Tror du ikke jeg sikla på denne før jeg ble 18 da? men mamma nekta meg å bruke sparepengene mine på den! :( Jeg er kjempe sjalu, men virkelig glad på dine vegner! Syyyk fin bil ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...