Gå til innhold

Sørlies e28 banebil! * over og ut, SOLGT... *


joachim sørlie
 Share

Anbefalte innlegg

Har ikke ligger på finn nei :) men lå litt høyre i pris enn 90, det er litt småplukk men håper på og få fiska den helt hundre slik en sånn bil burde være! Jeg brukte alle sparepengene mine og enda litt mer :lol: men det et det nok verdt! Er det noen som vet om disse kom med egen alpina eksosanelgg? Men en ting suger noe jævlig, og det er høytalerne, orker ikke og høre på musikk engang når jeg har kjørt fordi det er så ræva! :shock: Så det MÅ gjøres noe med 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke ligger på finn nei :) men lå litt høyre i pris enn 90, det er litt småplukk men håper på og få fiska den helt hundre slik en sånn bil burde være! Jeg brukte alle sparepengene mine og enda litt mer :lol: men det et det nok verdt! Er det noen som vet om disse kom med egen alpina eksosanelgg? Men en ting suger noe jævlig, og det er høytalerne, orker ikke og høre på musikk engang når jeg har kjørt fordi det er så ræva! :shock: Så det MÅ gjøres noe med 8)

Pedis Alpina har nå eget eksosanlegg.. Tror nok din også fikk det fra Alpina en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...