joachim sørlie Skrevet November 21, 2011 Forfatter Skrevet November 21, 2011 Har ikke ligger på finn nei men lå litt høyre i pris enn 90, det er litt småplukk men håper på og få fiska den helt hundre slik en sånn bil burde være! Jeg brukte alle sparepengene mine og enda litt mer men det et det nok verdt! Er det noen som vet om disse kom med egen alpina eksosanelgg? Men en ting suger noe jævlig, og det er høytalerne, orker ikke og høre på musikk engang når jeg har kjørt fordi det er så ræva! Så det MÅ gjøres noe med
joachim sørlie Skrevet November 21, 2011 Forfatter Skrevet November 21, 2011 Jo, den duger mer enn nok!
Pernezz Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Har ikke ligger på finn nei men lå litt høyre i pris enn 90, det er litt småplukk men håper på og få fiska den helt hundre slik en sånn bil burde være! Jeg brukte alle sparepengene mine og enda litt mer men det et det nok verdt! Er det noen som vet om disse kom med egen alpina eksosanelgg? Men en ting suger noe jævlig, og det er høytalerne, orker ikke og høre på musikk engang når jeg har kjørt fordi det er så ræva! Så det MÅ gjøres noe med Pedis Alpina har nå eget eksosanlegg.. Tror nok din også fikk det fra Alpina en gang..
Kristian H. Foss Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Grattis med dritkul 18års-bil. Bevar bilen og for all del, kjør pent.
joachim sørlie Skrevet November 21, 2011 Forfatter Skrevet November 21, 2011 takker prøver og kjøre pent da, men hender man får litt adhd anfall ut av noen kryss merker jeg..
joachim sørlie Skrevet November 21, 2011 Forfatter Skrevet November 21, 2011 slenger ut noen bilder her imens jeg til jeg får egen tråd på den..
joachim sørlie Skrevet November 21, 2011 Forfatter Skrevet November 21, 2011 Er ikke hjemme før det er mørkt.. Stod med 2 arbeidslper i dag og tok noen få bilder.. Men kanskje til helga
Skaar Skrevet November 22, 2011 Skrevet November 22, 2011 Grom Alpina, bare å få laget en tråd på den også. Misunner deg det å ha en såpass grom bil som 18-års bil, selv kjørte jeg en daukjørt Rover 600 frem til jeg kjøpte 520'en
joachim sørlie Skrevet November 22, 2011 Forfatter Skrevet November 22, 2011 Takker alle sammen! Er morro og høre at det er så mange som liker den Og du skaar, hva gjør du på Bimmers 04,50 om morran?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå