Gå til innhold

Sørlies e28 banebil! * over og ut, SOLGT... *


joachim sørlie
 Share

Anbefalte innlegg

det jeg prøvde og si var at det ikke var mange her på forumet som hadde e28 som de skulle ha banebil av når jeg starta, det var vell rune her inne som hadde hvit med gule lykter.. men så begynte alle og skulle ha de hvite, greit det.. så jeg tenkte gule lykter, men det skulle flere ha, så jeg tenkte rusta panser og den looken der, men så kommer jo destroyy med takstativ på hovedtreffet. da gjør jeg heller noe annet, og har aldri sagt at jeg har funnet opp hjulet på nytt, bare prøvde ting som kunne skille seg ut blandt alle på banen.. men uansett, bilen er til salgs, håper noen kjøper så jeg får starta på noe nytt ;)

E28 banebiler har det vert her i flere år, og bilen til destroyy har vert rat-ish (no offence) ganske så lenge ;) Hvite e28'er med grom motor har det vert en del av også... Ser ikke hvorfor akkurat gule lykter på hvit bil skal være noe spesielt, for man har jo virkelig ikke sett det før...

Mulig du ikke mener ting sånn som de kommer ut, men du bør tenke deg om før du skriver av og til.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er nå desverre slik at det er nesten umulig å gjøre noe nytt og genuint på en såpass gammel bil. Det er derfor jeg for min egen del "bygger" bil slik jeg selv vil ha den, uten tanke for og om det er andre som har lignende eller ikke.

Det er jo nesten slik da, at jeg bør ha hvite eller sorte blinklys på min, for "alle" andre går jo for orange nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, sant det pedi :)

den hvite er den aller første bilen jeg kjøpte, har jo blitt litt små glad i den.. men mamma og pappa nekter meg og ha 4 biler, så må selge unna noe og da blir det den så jeg heller kan starte på nytt og bare gjøre kun det jeg skal og ikke alt annet :) noe eget blir det hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, sant det pedi :)

den hvite er den aller første bilen jeg kjøpte, har jo blitt litt små glad i den.. men mamma og pappa nekter meg og ha 4 biler, så må selge unna noe og da blir det den så jeg heller kan starte på nytt og bare gjøre kun det jeg skal og ikke alt annet :) noe eget blir det hvertfall :)

No må du vere heilt sikker før du tar siste steget, er ikkje mange bra eksemplar av E28 ute på markedet for tida vettu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...