SAF Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2012 Kjedelig det.. Men en ting er sikkert, den bilen skal stå på treff til sommeren, mer strøken enn noen gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 parker bilen i vinter du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Oii.. Ikke bra Bilder av skader? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2012 Kommer etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2012 Kjent bil som begynner å bli fin igjen.. Kosmetisk strøken igjen etter en liten tur av veien, men må vel regne med en jobb med bytting av diverse deler i forstilling som har fått seg en liten trøkk... Har også bestilt ny fanger å haman leppe, men dette blir ikke montert før våren igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 jeg misliker deg så mye akkurat nå! selv om jeg er en e34-gutt... Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2012 , Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2012 jeg misliker deg så mye akkurat nå! selv om jeg er en e34-gutt... Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Åå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 jeg ser noe du må gjøre, først og fremst ta av det panseret.. passer ikke inn når bilen er den fargen den er. så må du få felger på minimum 20" liker best e60 med 21" felger. er noe jeg synes mangler på bakluken din men det virker som du har en plan for det;) men de 1000 meterene du har i fronten din bør du ligge på sote film. for da blir de mer sjult bak. med tanke på at alt annet er sotet på bilen din. men dette er bare min mening. men kan bli en fet bil;) er riktig farge om du spørr meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2012 Panseret skal av igjen Felga skal byttes ja, men usikker på hva jeg skal ha enda... 1000 meterene blir sånn, de blir fjerna til sommeren, er kun sånn pga ekstremt dårlig lys med sota lykter! Kjekt å se litt i vintermørket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 ok;) godt å høre.. men her har du et bilde av en e60 med 21" synes hjulene ligger fint i buene da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2012 Tøft det Vurderer å få lakkert carbon panseret i bilens farge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Husk at du skal være fornøyd selv også, ikke tenk FOR mye på hva andre mener og tenker:) Til syvende og sist er det vell du som skal være fornøyd Men er jo alltid bra med innspill - det skader ikke:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet November 10, 2012 Forfatter Share Skrevet November 10, 2012 God bilen hjemme igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 bør legge på noe sotefilm på de ekstra lysene får kjøpt det på gs de heter svak tonet lyktefilm fra lamin-x helt super lyktefilm som bare demper litt å det lyser minst like bra med det på. har kjøpt det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå