Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du skulle bare visst hvor mange av disse kommentarene jeg får SAF, jeg ble mentalt forberedt av mine venner og familie på hva som var i vente før jeg kjøpte bilen- Har hørt mye og gidder rett å slett ikke å bry meg!

Synd med bilen!:(

• Svar 351
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Lættis! Det er sikkert, jeg er ikke sjalu på han her! Trur dere det så er dere innbilske:-) purken får vell tatt denna lappen en vakker dag. Han pappan din kan nok ikke reise på stajonen å juge for deg hver gang.

Skrevet

Kondolerer ;) Likte den bilen veldig godt. Du hadde full kasko eller? Hva skal du kjøpe og når, neste gang? Er frekk nok til å spørre jeg :) En kompis av meg på 18 kjøpte seg også E60 på bursdagen sin. Sort skinn, automat, 170 bensin. Fine biler helt klart, litt ustabile i 200km/t+ uten M-understell synes jeg. Blir en del krenging. Men er jo ikke så ofte man gjør det i Norge at det er et stort problem....

Skrevet

Full kasko hadde jeg :) Får se hva det blir, 530D e60 kanskje :) Hadde m understell jeg, hadde godt over 200 uten at den var ustabil :)

Skrevet

530D er rått :) Veldig fornøyd med min bil. MEN blir større motor neste gang. 3.0i Z4 eller E92 325 I/D. Hvor lang tid tar det å få ut pengene fra forsikring a? Du vil vel ha bil rimelig kjapt regner jeg med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...