SAF Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2012 Nei.. Peila den noen dager før, å da var det bra med Olje.. Men rett etter detta skjedde var det ikke akkurat mye igjen, så den har reist enplass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 Jævlig kjipt men det er nok et tegn fra oven om at du skulle holdt deg til BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2012 Kjedelig å forbanna irriterende.. Menmen, tar noen telefoner imårra så får vi se hva som skjer med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Syykt kleint, er vel sånt som bare skal skje med biler til under 30.000 :/ Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Syykt kleint, er vel sånt som bare skal skje med biler til under 30.000 :/Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 var vel 300.000 han skrev ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Jepp. Og det var derfor crab mente det ikke skulle skje med den, men heller med biler til under 30.000. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2012 Mener det burde holdt litt lengre.. Har ikke kjørt på den 1000km enda engang... I tillegg fikk jeg opplyst at bilen hadde blitt påkjørt å hva som hadde blitt retta.. Ringte firma som har retta den å fikk en helt annen historie, noe av det som ble nevnt av forrige eier var lykt, skjerm, frontfanger å scoop.. Det som har blitt retta er begge dører foran, A-stolpe, takplate, panser, bytta skjerm, å fremre del av skjerm i motorrom, frontfanger, lykter, travers pluss en hel del i understellet.. Så får se hva som skjer nå¨.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Jepp.Og det var derfor crab mente det ikke skulle skje med den, men heller med biler til under 30.000. Hehe auda, my bad! uansett, lykke til med denne saken! er jo forjævelig at det skal skje sånn da :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 unskyld for eg seier det men att du ga 300000kr for bilen er vel ikke rett? uansett så er dette noe du burde ta mellom deg og selger, bedre og ordne opp seg i mellom enn og begynne og diskutere på eit forum, der mangen kjeme med sine meininger som faktisk ikke veit ka saka dreier seg om, og uansett visst du er blitt opplyst om att bilen har vert skadet, men ikke fått full info om dette så er det en ting men det har vel ingenting med att motor har rast ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 E30powah, det er vel noe som kan være med i vurderingen hvis det blir en tvist ang. heving av kjøpet. Selger har holdt tilbake opplysninger som er vesentlige etter min vurdering hvertfall. Poenget med forum, er vel å kunne få innspill og meninger om ting som angår biler. Synes det er helt naturlig å ta det opp. At han i tillegg tar det med selger er jo en selvfølge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 E30powah, det er vel noe som kan være med i vurderingen hvis det blir en tvist ang. heving av kjøpet. Selger har holdt tilbake opplysninger som er vesentlige etter min vurdering hvertfall. Poenget med forum, er vel å kunne få innspill og meninger om ting som angår biler. Synes det er helt naturlig å ta det opp. At han i tillegg tar det med selger er jo en selvfølge +1 Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 ja men eg kjenner selger og seier ikke eg står på hans side i det heile, eg håper for begge sin del dei ordner opp på riktig vis men skaden er vel ikke eit faktum på om bilen har rast motor ? dette kan jo både skyldes bruker feil eller feil som var når bilen blei solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 Hvis det stemmer at selger ikke har oppgitt riktig omfang av en tidligere kollisjon, så er dette ting han har vært kjent med og har holdt tilbake. Jeg hadde hevet kjøpet på det grunnlaget, det at motoren har rast etter så kort tid er vel ikke så positivt for selger da hans troverdighet allerede er svekket, grunnet tilbakehold av vesentlige opplysninger om bilens stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2012 unskyld for eg seier det men att du ga 300000kr for bilen er vel ikke rett? uansett så er dette noe du burde ta mellom deg og selger, bedre og ordne opp seg i mellom enn og begynne og diskutere på eit forum, der mangen kjeme med sine meininger som faktisk ikke veit ka saka dreier seg om, og uansett visst du er blitt opplyst om att bilen har vert skadet, men ikke fått full info om dette så er det en ting men det har vel ingenting med att motor har rast ? Skrev nærmere 300.. Hva jeg ga er egentlig samme det... Noe rart er det her uansett pris... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Du vet jo allerede at han har gitt feil opplysninger nå det har du jo fått fra verkstedet, få det skriftlig. Hør så med selger om han er villig til å enten fikse på egen kappe(kanskje du er intr i i 70/30 eller noen annen form for løsning), eller gå får heving av kjøp. Jeg skal nesten garantere at du får hevet kjøp, kan jo være sein skade i motor og etter en så ille kræsj? Du visste jo ikke omfanget av kræsjen da han ikke hadd fortalt deg hele sannheten, bare på dette får du igjen penger/ får heva kjøp. Dette er vell det mest vesentlige punktet som dukker opp for deg når det er Privat-privat kjøp, hadde vært noe annet om det var forhandler. Sitter i samma driten selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå