Gå til innhold

18 årsbilen! :)

SAF
 Share

Anbefalte innlegg

den kræsjen med den bilen er langt fra so alvorlig som det høres ut som, eg såg både på bilen når den var blitt kræsjet osv, ja sefølgelig kan dette med motor vere en skade fra kræsjen men denne bilen er jo blitt kjørt mykje etter den ulykka fant sted i lav hastighet, motor eller noe hadde verken noe lekkasjer osv etter dette såvidt eg husker da dette begynner og bli lenge siden, eg håper att begge parter kan bli enige da dette er surt for begge sin del.. så håper att ting går i orden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 351
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En liten kræsj når hjulet på passasjersiden står i passasjerdøra og hjulet på førersiden står i førerdøra, A-stolpen bytta? Dette i seg sjøl sier vel nok.. I tillegg til travers og alt annet i forstillinga..

Neidu.. Har nok kræsja bil før, å det skal litt mer enn 20-30 for å få til noe sånt.. Så lav hastighet var vel kanskje å ta litt i mener jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan skal du klare og bevise at dette er selger sin feil,? og ikke din.

det med at motor raser kan skje selv med nye biler rett fra fabrikk.

dette med og skylde på selger er jo noe som er inn fortiden. men husk du skal kunne bevise dette. vis selger nekter og betale noe som helst må dette opp i retten der du må kunne legge ut bevis på at selger har holdt tilbake info om motor. eneste måten finne info her er ringe verksted og tidligere eiere. og gidder du og gå så langt at det skal opp i retten da begynner du og snakke om priser som ikke er for en som er på 18.

vis jeg var deg hadde jeg ringt forbrukerråde som du har gjort eller skal. og høre hva de har og si rundt dette. ringe til tidligere eier og spør om han er interessert i og legge ut litt.

pris på motoren som står i din ligger på rundt 20000 vis jeg har funnet rett motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Det var da fælt så uflaks du skulle ha med nybilen :( en bilt til nesten 300 000 kr. skal holde lengere en 100 mil. det at den har vært kolisjonskadet trekker ned prisen enda litt. Du burde absolutt heve kjøpet og berge pengene dine.. Ser på finn.no prisene at for 250 lapper får du STI versjonen av denne bilen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville levert tilbake hele møkka!! Jeg kjøpte selv en 04 Wrx som hadde gått ca 60000km for noen år siden som nettopp hadde vært på 60000km service hos per gulbrandsen med alt av oljeskift... Kjørte bilen fra Oslo til Lier/Drammen... Når jeg startet dagen etter var det rådebank i bilen!!! Selger tok tilbake bilen av fri vilje å tok resten av saken med gulbrandsen.

Etter dette har jeg aldri turt å kjøpe Subaru!! Virker som noen jævla søpplebiler, å gulbrandsen virket ikke akkurat veldig flink/seriøs syns jeg...

BMW som gjelder ;) Å forresten 300 er helt normal pris på en sånn her sti utgave

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, samme har skjedd meg..

Rådebank i bilen!

Skal ikke slenge dritt om noen jeg.. Men føler ikke det er så veldig seriøst der nede, han er nok flink! For all del, det er han sikkert.. Men nei, skal holde kjeft :)

Har fått pris på 35 tusen på reperasjonen med en shortblock ifra statene.. Syns det er jævli surt at jeg liksom skal betale dette..

Så er det jo skadene på bilen.. Selger sier han har informert meg om hvem som retta den, hadde jeg lurt på hva som var retta skulle jeg sjøl sjekket dette mener han.. Jeg mener dette er selger sitt ansvar å opplyse om hva som er skifta, å ikke bare halvparten av det som er gjort..

Men uansett så har jo selger holdt tilbake opplysninger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, samme har skjedd meg..

Rådebank i bilen!

Skal ikke slenge dritt om noen jeg.. Men føler ikke det er så veldig seriøst der nede, han er nok flink! For all del, det er han sikkert.. Men nei, skal holde kjeft :)

Har fått pris på 35 tusen på reperasjonen med en shortblock ifra statene.. Syns det er jævli surt at jeg liksom skal betale dette..

Så er det jo skadene på bilen.. Selger sier han har informert meg om hvem som retta den, hadde jeg lurt på hva som var retta skulle jeg sjøl sjekket dette mener han.. Jeg mener dette er selger sitt ansvar å opplyse om hva som er skifta, å ikke bare halvparten av det som er gjort..

Men uansett så har jo selger holdt tilbake opplysninger..

Ja den jeg hadde, hadde nettopp vært hos han på full service så tror han måtte dekke alt til slutt... Glad jeg slapp å styre med det... Jæææævlig dårlig inntrykk av Subaru :( Jævlig kjipt for er en kul året rundt bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...