e30powah Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 den kræsjen med den bilen er langt fra so alvorlig som det høres ut som, eg såg både på bilen når den var blitt kræsjet osv, ja sefølgelig kan dette med motor vere en skade fra kræsjen men denne bilen er jo blitt kjørt mykje etter den ulykka fant sted i lav hastighet, motor eller noe hadde verken noe lekkasjer osv etter dette såvidt eg husker da dette begynner og bli lenge siden, eg håper att begge parter kan bli enige da dette er surt for begge sin del.. så håper att ting går i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2012 En liten kræsj når hjulet på passasjersiden står i passasjerdøra og hjulet på førersiden står i førerdøra, A-stolpen bytta? Dette i seg sjøl sier vel nok.. I tillegg til travers og alt annet i forstillinga.. Neidu.. Har nok kræsja bil før, å det skal litt mer enn 20-30 for å få til noe sånt.. Så lav hastighet var vel kanskje å ta litt i mener jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Gjør som jeg sa så ordner det nok seg:) Neste steg er forbrukerrådet eller noe i den duren;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2012 Prøve pÅ DET Forbrukerrådet å advokat er allerede kontakta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Sorry men du må lengre på landet med den:) bevis for meg att hjulet på fører sia har stått i døra:) for det beviset må du leite lenge etter da fører sia aldri var i noke kræsj:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2012 Vet ikke mer enn det han på karroseriverkstedet sa jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Då har du desverre fått feil info, fører sia var aldri innblanda i noke kræsj, forsåvidt så byttet dei kun bære arm og ikke travers:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 hvordan skal du klare og bevise at dette er selger sin feil,? og ikke din. det med at motor raser kan skje selv med nye biler rett fra fabrikk. dette med og skylde på selger er jo noe som er inn fortiden. men husk du skal kunne bevise dette. vis selger nekter og betale noe som helst må dette opp i retten der du må kunne legge ut bevis på at selger har holdt tilbake info om motor. eneste måten finne info her er ringe verksted og tidligere eiere. og gidder du og gå så langt at det skal opp i retten da begynner du og snakke om priser som ikke er for en som er på 18. vis jeg var deg hadde jeg ringt forbrukerråde som du har gjort eller skal. og høre hva de har og si rundt dette. ringe til tidligere eier og spør om han er interessert i og legge ut litt. pris på motoren som står i din ligger på rundt 20000 vis jeg har funnet rett motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Noe nytt her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Bump Spent på hvordan det gikk her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaWeRiCk Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Det var da fælt så uflaks du skulle ha med nybilen en bilt til nesten 300 000 kr. skal holde lengere en 100 mil. det at den har vært kolisjonskadet trekker ned prisen enda litt. Du burde absolutt heve kjøpet og berge pengene dine.. Ser på finn.no prisene at for 250 lapper får du STI versjonen av denne bilen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Bilen står hos Per Gulbrandsen.. Må nok kjøre en sak gjennom forbrukerrådet her gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Jeg ville levert tilbake hele møkka!! Jeg kjøpte selv en 04 Wrx som hadde gått ca 60000km for noen år siden som nettopp hadde vært på 60000km service hos per gulbrandsen med alt av oljeskift... Kjørte bilen fra Oslo til Lier/Drammen... Når jeg startet dagen etter var det rådebank i bilen!!! Selger tok tilbake bilen av fri vilje å tok resten av saken med gulbrandsen. Etter dette har jeg aldri turt å kjøpe Subaru!! Virker som noen jævla søpplebiler, å gulbrandsen virket ikke akkurat veldig flink/seriøs syns jeg... BMW som gjelder Å forresten 300 er helt normal pris på en sånn her sti utgave Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Huff, samme har skjedd meg.. Rådebank i bilen! Skal ikke slenge dritt om noen jeg.. Men føler ikke det er så veldig seriøst der nede, han er nok flink! For all del, det er han sikkert.. Men nei, skal holde kjeft Har fått pris på 35 tusen på reperasjonen med en shortblock ifra statene.. Syns det er jævli surt at jeg liksom skal betale dette.. Så er det jo skadene på bilen.. Selger sier han har informert meg om hvem som retta den, hadde jeg lurt på hva som var retta skulle jeg sjøl sjekket dette mener han.. Jeg mener dette er selger sitt ansvar å opplyse om hva som er skifta, å ikke bare halvparten av det som er gjort.. Men uansett så har jo selger holdt tilbake opplysninger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Huff, samme har skjedd meg..Rådebank i bilen! Skal ikke slenge dritt om noen jeg.. Men føler ikke det er så veldig seriøst der nede, han er nok flink! For all del, det er han sikkert.. Men nei, skal holde kjeft Har fått pris på 35 tusen på reperasjonen med en shortblock ifra statene.. Syns det er jævli surt at jeg liksom skal betale dette.. Så er det jo skadene på bilen.. Selger sier han har informert meg om hvem som retta den, hadde jeg lurt på hva som var retta skulle jeg sjøl sjekket dette mener han.. Jeg mener dette er selger sitt ansvar å opplyse om hva som er skifta, å ikke bare halvparten av det som er gjort.. Men uansett så har jo selger holdt tilbake opplysninger.. Ja den jeg hadde, hadde nettopp vært hos han på full service så tror han måtte dekke alt til slutt... Glad jeg slapp å styre med det... Jæææævlig dårlig inntrykk av Subaru Jævlig kjipt for er en kul året rundt bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå