Gå til innhold

18 årsbilen! :)

SAF
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 351
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde den baki 525en min, sammen med den anbefalte forsterkeren.

Det hørtes ikke ut som det ble drithøy lyd, i forhold til andre dyrere merker jeg har hatt, men det var faen meg kraftig lyd. Hvis jeg hadde ganske høyt på spilleren, fikk jeg øresus etter en halvtime, så vær forsiktig. Hehe.

Eneste minus, er at skruene på basskassen ruster veldig kjapt. Litt kondens når det er kaldt ute, så er det gjort. Gjør jo ingenting, men ser ikke så bra ut.

Du kan jo også få litt kraftigere og litt bedre Dynabel-elementer om du kjøper de løst og bygger kassen selv, men tror du vil klare deg fint med den boomboxen! Med mindre du er nazi på lyden og forventer biltreff-anlegg til 100 000++ hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde den baki 525en min, sammen med den anbefalte forsterkeren.

Det hørtes ikke ut som det ble drithøy lyd, i forhold til andre dyrere merker jeg har hatt, men det var faen meg kraftig lyd. Hvis jeg hadde ganske høyt på spilleren, fikk jeg øresus etter en halvtime, så vær forsiktig. Hehe.

Eneste minus, er at skruene på basskassen ruster veldig kjapt. Litt kondens når det er kaldt ute, så er det gjort. Gjør jo ingenting, men ser ikke så bra ut.

Du kan jo også få litt kraftigere og litt bedre Dynabel-elementer om du kjøper de løst og bygger kassen selv, men tror du vil klare deg fint med den boomboxen! Med mindre du er nazi på lyden og forventer biltreff-anlegg til 100 000++ hehe.

Okei, høres bra ut! :)

Må nok prøve det ut da, og sjekke om det er noe bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gikk for det anlegget ja!

Godt valg :D

Solgte det med E34 525en jeg hadde i fjor. Skulle beholdt den. Haha.

Noe av det jeg liker med den subben, er at den lager jævlig trykk inni bilen, mens den er relativt stille utenfor. Du kan ha det ganske høyt på natten, uten å sjenere naboene. Men ikke så ideelt for dem som liker å briefe med boom-boom lyder. Hehehe.

Du får ha det kjekt! Husk det jeg fortalte om øresusen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gikk for det anlegget ja!

Godt valg :D

Solgte det med E34 525en jeg hadde i fjor. Skulle beholdt den. Haha.

Noe av det jeg liker med den subben, er at den lager jævlig trykk inni bilen, mens den er relativt stille utenfor. Du kan ha det ganske høyt på natten, uten å sjenere naboene. Men ikke så ideelt for dem som liker å briefe med boom-boom lyder. Hehehe.

Du får ha det kjekt! Husk det jeg fortalte om øresusen! :D

Hehe, skjønner at du angrer :)

Men ja, det spiller helt rått! Iallfall i stasjonsvogn, det er helt vilt :P Det spiller så bra at jeg har ødelagt innerspeilet i frontruta...

Jaa, skal huske det med øresusen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...