SAF Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 Noen som har trua på Dynabel boombox 2*12" baki kjerra eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Hadde den baki 525en min, sammen med den anbefalte forsterkeren. Det hørtes ikke ut som det ble drithøy lyd, i forhold til andre dyrere merker jeg har hatt, men det var faen meg kraftig lyd. Hvis jeg hadde ganske høyt på spilleren, fikk jeg øresus etter en halvtime, så vær forsiktig. Hehe. Eneste minus, er at skruene på basskassen ruster veldig kjapt. Litt kondens når det er kaldt ute, så er det gjort. Gjør jo ingenting, men ser ikke så bra ut. Du kan jo også få litt kraftigere og litt bedre Dynabel-elementer om du kjøper de løst og bygger kassen selv, men tror du vil klare deg fint med den boomboxen! Med mindre du er nazi på lyden og forventer biltreff-anlegg til 100 000++ hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 Hadde den baki 525en min, sammen med den anbefalte forsterkeren.Det hørtes ikke ut som det ble drithøy lyd, i forhold til andre dyrere merker jeg har hatt, men det var faen meg kraftig lyd. Hvis jeg hadde ganske høyt på spilleren, fikk jeg øresus etter en halvtime, så vær forsiktig. Hehe. Eneste minus, er at skruene på basskassen ruster veldig kjapt. Litt kondens når det er kaldt ute, så er det gjort. Gjør jo ingenting, men ser ikke så bra ut. Du kan jo også få litt kraftigere og litt bedre Dynabel-elementer om du kjøper de løst og bygger kassen selv, men tror du vil klare deg fint med den boomboxen! Med mindre du er nazi på lyden og forventer biltreff-anlegg til 100 000++ hehe. Okei, høres bra ut! Må nok prøve det ut da, og sjekke om det er noe bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Ellers har jeg en proson subwoofer med 2x12" (tror jeg) som du kan kjøpe for 500-lappen. Skal visst være en god sub, men den er ikke så strøken i utseendet, men virker. Du får si ifra hvis det kan være interessant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Ikke feil førstebil det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 Heisann Hmm, skal tenke litt på det jeg Takk for det, syns den er grei ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2011 Noen som er interessert i og kjøpe original baklykter til Bmw E46 touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Har du bytta dine? Isåfall, hvordan gjorde du det? Hvis du ikke har byttet enda, gidder du å ta litt bilder og sånt? Skal bytte selv en dag, så greit å vite hvordan jeg skal gjøre det da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 Ferdig med anlegget! Det spiller helt sjukt! Rimelig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 Meget pent ut Er det sorte senterkopper på felgene eller er det ingenting der? Isåfall må du skaffe deg bmw-emblem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2011 Er senterkopper på felgene ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Du gikk for det anlegget ja! Godt valg Solgte det med E34 525en jeg hadde i fjor. Skulle beholdt den. Haha. Noe av det jeg liker med den subben, er at den lager jævlig trykk inni bilen, mens den er relativt stille utenfor. Du kan ha det ganske høyt på natten, uten å sjenere naboene. Men ikke så ideelt for dem som liker å briefe med boom-boom lyder. Hehehe. Du får ha det kjekt! Husk det jeg fortalte om øresusen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 Du gikk for det anlegget ja! Godt valg Solgte det med E34 525en jeg hadde i fjor. Skulle beholdt den. Haha. Noe av det jeg liker med den subben, er at den lager jævlig trykk inni bilen, mens den er relativt stille utenfor. Du kan ha det ganske høyt på natten, uten å sjenere naboene. Men ikke så ideelt for dem som liker å briefe med boom-boom lyder. Hehehe. Du får ha det kjekt! Husk det jeg fortalte om øresusen! Hehe, skjønner at du angrer Men ja, det spiller helt rått! Iallfall i stasjonsvogn, det er helt vilt Det spiller så bra at jeg har ødelagt innerspeilet i frontruta... Jaa, skal huske det med øresusen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå