bergeee Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2011 eller så kan dere ringe meg på 92464585:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Ah okey. Så han har litt vognkortkrøll altså. Og det vet de på vegvesnet også, antar jeg? Da er det jo litt håp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2011 ja. de på veivesenet vet dette. fikk beskjed av de om og få skriftlig fra politiet at de kunne sette sperre på bilen(sånn at ingen får omregistrert den eller lovlig kjøre mde den) politi gubben sa han skulle ringe biltilsynet og ordne dette. det har han jo ikke klart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Ok. Du får purre litt. Ellers lover det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Den ene adressa er ikke så langt unna her. Skal se om jeg kan gå forbi der i løpet av helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2011 ny info er at de jævla ubruklige politi folka hadde finni bil i gustav jensens gate 2 0461 oslo. der hadde de avskilta den og drat vidre. bilen står ikke der lengere nå. så da vet jeg at den er oppi der en plass! fikk også nyss om at fangerne ikke var grå lengere med lakerte. kjenne teng på bilen er at bmw merket forran har falmet bort så det er bare helt blankt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2011 har også ringt rundt til falcken,viking og veisentralen osv. og ingen av de hadde den:( så da er den fortsatt på frifot. bare nå enda vanskligere og finne pga de idiotiske poltifolka har tatt skilta på den:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 ny info er at de jævla ubruklige politi folka hadde finni bil i gustav jensens gate 2 0461 oslo. der hadde de avskilta den og drat vidre. bilen står ikke der lengere nå. så da vet jeg at den er oppi der en plass! fikk også nyss om at fangerne ikke var grå lengere med lakerte. kjenne teng på bilen er at bmw merket forran har falmet bort så det er bare helt blankt nå Hvorfor ikke ringe naf/viking når de avskilter en bil de VET er meldt stjålet???? for noen IDIOTER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Syns de bare har gjort det verre nå!!!! Håpløs byråkrati, blir sinna! Har hatt mange "sorry, mer enn dette gidder vi ikke å hjelpe med" opplevelser med politiet selv... Håpløst... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Dette er en typisk sak som politiet IKKE prioriterer, jeg ble frastjålet en E28 520 for noen år siden, når jeg var hos politiet og anmeldte saken så spurte jeg om hva som ville skje med saken fremover.....betjenten så på meg en liten stund før han sa...det som skjer er at jeg legger saken din her i skuffen min, der ligger den i 3 mnd før den blir henlagt.....vi har ikke tid til å kjøre rundt å lete etter biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2011 ok den at de ikke kan kjøre rundt og leite etter bilen. men at han fitta jeg satt i "avhør" hos ikke har klart og lagt inn databasen sin sånn at når de søker opp regnr på bilen så ser de at bilen er savnet! han hadde bare satt avskiltnigs bejering på den han! forbanna amøber. kjenner jeg blir orgentlig iritert! men nå vet jeg jo at bilen står oppi der en plass da:) må vell være noen her inne som bor i nærheten som ser den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2011 ingen som bor oppi oslo der som hadde pleier og ta en tur i dette strøket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 utlendiger er slemme! sånn. nå blir det vell litt mere liv i tråden igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Jaha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Jeg kan ta meg en tur til Gustav Jensens Gate 2 i kveld (etter 21). Vet ikke om han vil ha flytta bilen, men. Hvis jeg ikke klarer å identifisere bilen, har du noe tips til innvendige detaljer jeg kan titte etter for å skjønne at det er riktig bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå