Gå til innhold

noen som har sett bilen min? NY INFO SIDE 1

bergeee
 Share

Anbefalte innlegg

utlendiger er slemme! sånn. nå blir det vell litt mere liv i tråden igjen:)
Javell! :roll: Og ellers står alt bra til? :?

Det er blitt en merkelig tråd dette i forhold til topic.

Har fulgt med i diskusjonen og ledd litt av det selv om det er et alvorlig tema som diskuteres.

Har også tenkt noen ganger å legge inn noe humoristisk for så neste gang noe alvorlig.

Selv er jeg ingen rasist men det utvikles noe sakte men sikkert hos en fargeblind Trønder.

Det er lett å ta alle under en kam å drite i om det er kurder iraner asiat eller neger.

Slik er det en skam for oss hvite at vi ikke tar hensyn til at det er bare en del av innvandrerne som ødelegger for alle

Legger ved en meget rørende historie fra Trondheim der det i avslutningen står hvordan innvandrerne kan gjøre det for å unngå litt av misnøyen/hatet som bygges opp i noen av oss blekansikter ugh ugh

http://www.adressa.no/nyheter/trondheim ... 649916.ece

Hadde dette skjed en av mine nærmeste hadde jeg faktisk ikke sovet før jeg hadde drept han på en svært smertefull og lite human måte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 260
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde dette skjed en av mine nærmeste hadde jeg faktisk ikke sovet før jeg hadde drept han på en svært smertefull og lite human måte!

Ja enig med deg der.

Tror nok de fleste kunne blitt drapsmenn hvis barna deres har blitt utsatt for noe sånt. :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja enig med deg der.

Tror nok de fleste kunne blitt drapsmenn hvis barna deres har blitt utsatt for noe sånt. :angry:

Ja... og det er en viktig poengtering. Voldekt er offisielt ikke akseptert i noe samfunn, men alt for mange samfunn lukker øynene og bortforklarer voldtekter dessverre litt for lett. Det er i tillegg alt for store mørketall når det gjelder slike saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utlendiger er slemme! sånn. nå blir det vell litt mere liv i tråden igjen:)
Javell! :roll: Og ellers står alt bra til? :?

Det er blitt en merkelig tråd dette i forhold til topic.

Har fulgt med i diskusjonen og ledd litt av det selv om det er et alvorlig tema som diskuteres.

Har også tenkt noen ganger å legge inn noe humoristisk for så neste gang noe alvorlig.

Selv er jeg ingen rasist men det utvikles noe sakte men sikkert hos en fargeblind Trønder.

Det er lett å ta alle under en kam å drite i om det er kurder iraner asiat eller neger.

Slik er det en skam for oss hvite at vi ikke tar hensyn til at det er bare en del av innvandrerne som ødelegger for alle

Legger ved en meget rørende historie fra Trondheim der det i avslutningen står hvordan innvandrerne kan gjøre det for å unngå litt av misnøyen/hatet som bygges opp i noen av oss blekansikter ugh ugh

http://www.adressa.no/nyheter/trondheim ... 649916.ece

Den historien i Adressa gjorde sterkt inntrykk. Noen grupper innvandrere er bare med å på å grave sin egen grav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den historien i Adressa gjorde sterkt inntrykk. Noen grupper innvandrere er bare med å på å grave sin egen grav.

Så enkelt er dette ikke... en voldtektsforbryter blir ikke en bedre voldtekstforbryter kun fordi han evt. er etnisk norsk. Han blir heller ikke en værre voldtekstforbryter kun fordi han evt. ikke er etnisk norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det jeg sier heller. En voldtektsforbryter er ille uansett nasjonalitet. Men de er med på å skape et bilde av en gruppe mennesker som ikke er bra. Som artikkelforfatteren i Adressa også sier fører slike handlinger til at man blir ekstra skeptisk til noen grupper mennesker. Innvandrer miljøene bør i større grad være med på å bekjempe dette, da dette er med på å hindre stigmatiseringen av dem selv samtidig som det kanskje vil føre til mindre rasisme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...