Barca Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Hei! Skal da sende bilen på polering, tenkte det er bedre at jeg sender den inn for dette istede for å gjøre det selv. Har null peiling på dette, og så vidt jeg vet så koster det en del å kjøpe alt man trenger. Hvem er flinkest? Hvem burde jeg overlate denne jobben til ? Bor i Akershus/Follo område. Tenkte jeg skulle levere den inn på handz on. er de flinke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Det kommer jo helt an på hva du forventer av en slik polering. Er det snakk om korrigering av lakk (dvs. fjerne vaskeriper osv) eller bare å få høvlet på noe polish? Handz on fungerer til det sistnevnte, men spesielt billig er de ikke når de skal ha 1800kr for vanlig maskinpolering av bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Om prisen ikke har noe å si, og du vil ha et sinnsykt resultat, ville jeg besøkt dcn.no, og hørt med.noen av gutta der Skal snart sende bilen min til korrigering. Gleder meg.som en liten unge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skylines Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Anbefaler også å spørre noen av de på dcn.no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 Jeg skal få fram glansen i lakken og fjerne noen små riper og sånt. De har et tilbud på 2200 for ripefjerning og lakkering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Som nevnt. Jeg var innom Handz on på Strømmen storsenter for en befaring og ivrig som de var så ville de demonstrere for meg hvor mye bedre bilen ville bli. Han tok et område, men riper fjernet han ikke. På befaringen kunne han fortelle meg at den og den ripen ville han kunne fjerne 30%, 50%, 70% osv.. Det i seg selv gjorde at jeg pent takket nei og gjorde jobben delvis selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 Så hvor bør jeg dra får å få fjernet litt små riper da? Jeg klarer ikke dette selv, så må leveres inn til noen som kan det. Har sett bilder av folk som driver med en slags polering og bilen ser nylakkert ut når de er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Ja. Som tipsene over her sier så kan du ta kontakt på www.detailersclub.no. De mest kjente detailerene har imidlertid lang ventetid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 Hva koster en slik detailing da ? er lakken blir veldig fin av det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Det kommer veldig an på hvem som utfører. Det kan koste alt fra 2000kr til 6-7-8000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 Åja.. Så det er ikke verdt å sende inn til handz on? Jeg gidder ikke å betale 6000-7000 for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 koster ca 4000 - 5000 hos noen av de på dcn, da blir det imidlertidig strøket, og mye bedre enn det enkelte andre firmaer kan vise til..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Åja.. Så det er ikke verdt å sende inn til handz on? Jeg gidder ikke å betale 6000-7000 for det Det kommer jo helt ann på hvilken bil det er, hvor hard lakk du har, hvor mye swirls og RDS du har, hvor mye du selv vil fjerne osv. osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 Er ikke villig til å betale mer enn 2000,- egentlig. Faen at det skal være så dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Dra til Nor Bilpleie på Jessheim, så spør du etter Bjørn, han er helt rå på bilpleie Tar full shine utvendig innvendig for 3500,- om jeg ikke husker feil, dem klargjører også biler for Møller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå