Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Henta bilen på verksted etter og ha fått ny LMM... den var gåen faktisk, noe som skjer veldig skjelden har jeg forstått på flere mekanikere.

Skrevet

Conti sport contact 5 mot toyo proxes?

Nei, men ganske likt mønster. Er falken dekk fk543 (tror jeg) 235/40-17 skuffende dekk. Men full klaff på toyo da, R1R ;) 255/40-17

Skrevet

Byttet ene knirkeforingen (demonterte "alt" og tok det i presse), tar den andre i morgen :)

Fant også ut at den ene støtdemperen framme lekker en del i tillegg til dekkslitasje ytterst på samme hjulet, endelig en god unnskyldning til å bestille senkesett :D Håper dette er grunnen til manglende kjørecomfort

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk

Skrevet

+1

Eneste gangene jeg har merka noe ved å sparke i dekket er om bærearmen er knekt, ellers gir det absolutt 0 info.

Knekt bærearm merker man stort sett om man prøver å flytte bilen..

Skrevet

Hadde min bmw e36 325i på pkk uten en eneste feil og har bestilt nye felger. Faktisk ble bilen vist på tv'n ( Panser på MAX )

Skrevet

Hadde min bmw e36 325i på pkk uten en eneste feil og har bestilt nye felger. Faktisk ble bilen vist på tv'n ( Panser på MAX )

Skrevet

Ble e36 325i vist på panser i kveld ???????????? og jeg gikk glipp av det ? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...