oleo Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Byttet slitevarslerene til bremsene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 igår: byttet regulator på dynamoen da batteriet daua brått grunnet lite lading. bytta tomgangsregulator og plugger. idag: fikset liten eksoslekkasje, og funnet ut at hjullageret foran på passasjersiden må byttes, og at jekkfestene og kanalene må sees over før neste eu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 igår:byttet regulator på dynamoen da batteriet daua brått grunnet lite lading. bytta tomgangsregulator og plugger. idag: fikset liten eksoslekkasje, og funnet ut at hjullageret foran på passasjersiden må byttes, og at jekkfestene og kanalene må sees over før neste eu. Kan ikke du komme hit å fikse en svær en Jeg vaska bilen. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Lakkerte stabstag bak, diff, oppheng til diff og småtteri. Monterte bakstillinga igjen, og satte inn powerflexforinger. Slipte og gjorde klart under bilen til å sveise inn forsterkaplater til bakstilling. Bytta også støttestagene bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet August 24, 2011 Forfatter Share Skrevet August 24, 2011 installerer ny MTEC registrering lampe idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Jeg vet ikke om det er riktig å plassere her. Admin kan flytte tråden til riktig fora.Jeg har skiftet luftfilter, pollenfilter og rengjorde klimaanlegg idag. Vi startet tråden sånn tør jeg spørre åssen du rengjorde klimaanlegget?? tror jeg bør gjøre det også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet August 24, 2011 Forfatter Share Skrevet August 24, 2011 Jeg vet ikke om det er riktig å plassere her. Admin kan flytte tråden til riktig fora.Jeg har skiftet luftfilter, pollenfilter og rengjorde klimaanlegg idag. Vi startet tråden sånn tør jeg spørre åssen du rengjorde klimaanlegget?? tror jeg bør gjøre det også.. Hei! Du får kjøpt den på biltema. http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Ovrig ... tion-rens/ bruksanvisning står på flasken. Du tar av pollenfilter og spray den inn i kanallen som gir friskluft etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Jeg vet ikke om det er riktig å plassere her. Admin kan flytte tråden til riktig fora.Jeg har skiftet luftfilter, pollenfilter og rengjorde klimaanlegg idag. Vi startet tråden sånn tør jeg spørre åssen du rengjorde klimaanlegget?? tror jeg bør gjøre det også.. Hei! Du får kjøpt den på biltema. http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Ovrig ... tion-rens/ bruksanvisning står på flasken. Du tar av pollenfilter og spray den inn i kanallen som gir friskluft etterpå. aha jeg har sett på den men aldri tørt å prøve den.. men da vet jeg den funker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Ein søndag er jo til å slappe av Så siden eg var på besøk hos mine foreldre og tilgang til verksted så vart følgende gjort: - Tatt rust rundt frontrute og under bakfanger - Smurt opp alle lis ter med silikon - Smurt opp takluke - Fikset varmeapparat - Fikset frontlykter - Montert grøftelys Videre i dag blir det skiftet hardykobling og hjullager bak begge sider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Idag har jeg prøvemontert csl bakluka på e36n Skal lakkes på torsdag/fredag og monteres i løpet av helgen Gleder meg!! Blir helt rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Strippet b27`n i går, avfettet og vasket skikkelg. Har startet og pusse deksel over reg.reim, pusset ned toppdeksel som skal lakkeres og startet så vidt med pussing av blokka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Tok 4hjulskontroll på min coupe idag. Sliter med å få camber innenfor, så det blir handlet inn camberplater nå. Ellers har jeg fått ordnet vindusheisen som hopper av ruta, byttet olje på diff, girkasse, motor, servo og bremsevæska. Bremsevæska var SVART og olja på diffen var jævlig dårlig. Sånn blir det når bilen har stått i 8 år uten at noe er blitt gjort. Den er iallefall kommet i gode hender nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 vaska og klargjorde vinterfelgene idag.. skal bytte dekk tidlig i år fordi jeg mistenker at det er kast i en av sommerfelgene.. går fort mot mørkere og kaldere tider også nå..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 Bytta til vinterdekk igår, EU-kontroll til mandag, så greit å ikke få noe problemer med dekk hvis de er sære. Blir vasking av sommerdekk imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 vinterdekk!??!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå