Gå til innhold

Hva gjorde du med din bil idag?

mudbug
 Share

Anbefalte innlegg

Mine xenon har blitt grønne.... på tide å bytte?

Høres sånn ut ja. ;)

Tror jeg må vurdere å bytte ballastene mine også, er ikke alltid pærene tenner, må slå lysene av og på noen ganger for at det skal bli liv i begge pærene. :?

Noen som vet om noen billige, evnt. har noen liggende som jeg kan få billig? Vet at koed.no har for ca. 1600,- stk. pluss frakt.

sjekk http://www.vvme.com/

kittene herfra er jo meget poppulære her på forumet, selv har jeg kjøpt 6 herfra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotet meg endelig til å montere M-girkule med lys i E39en idag.

Kjøpte den til E36en, men plukket den ut ved salg...ble pent :)

har lett som f etter disse, hvor kjøper du de bortsett fra schmiedmann som vil ha nesten 1000 for dem?

Kjøpte den samt en del andre ting hos BMW i Tyskland. Litt billigere enn BMW her i landet, men Schmiedmann er ikke så mye dyrere enn Tyskland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vask inn- og utvendig og i motorrommet! :-)

Noen gode tips og råd ang motorvask? :)

Gikk bare fort over. Men brukte litt prikkbort på de værste stedene, helst ikke over ledninger, slanger osv. Også sonax' motorrens. Inneholder sikkert litt avfetting den og, men jeg sprayer godt overalt, vasker rundt omkring med svamp og spyler med slangen lett overalt :)

Tenkte og ta på litt sånn plastfornyer rundt omkring oppi der imårra . Tror det blir fresht.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekk til alarm og andre synlige elektroniske komponenter. Kan være greit å dekke til luftfilter hvis det er åpent. Er ikke veldig viktig å dekke til, har ikke hatt noen problemer med motorvask jeg, men det kan bli noe med vann feil steder. Også er det bare å spraye på noe sterke kjemikaler, f.eks felgrens kan funke greit, høyttrykkspyler og ta på plastfornyer til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhåpentligvis fiksa vannlekkasjen på e46'en idag.. de beryktede fuktsperrene bak dørpanelene hang og slang som sikkert flere har opplevd..

det er SINNSYKT mye vann under skummen i gulvene så jeg har nesten vondt for å tro alt kommer i dørene.. Noen andre ideer??

slenger med et par bilder for de interesserte..

8zxjb8dfkvrbeqxkydr3.jpg

geqcylfn16tm7dlq3sr6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...