janerik171187 Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 bytta hjelpesnekke på e34'n til bror min, skrudde og på servopumpa etter bånnpannebytte, + noe div anna smått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kossmaster Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Mine xenon har blitt grønne.... på tide å bytte? Høres sånn ut ja. Tror jeg må vurdere å bytte ballastene mine også, er ikke alltid pærene tenner, må slå lysene av og på noen ganger for at det skal bli liv i begge pærene. Noen som vet om noen billige, evnt. har noen liggende som jeg kan få billig? Vet at koed.no har for ca. 1600,- stk. pluss frakt. sjekk http://www.vvme.com/ kittene herfra er jo meget poppulære her på forumet, selv har jeg kjøpt 6 herfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kossmaster Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 montert 55w xenon i langlysene og skiftet til nytypen skilter ble pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 er syk å får ikke gjort noe særlig... fikk streng beskjed fra kjæresten at jeg måtte holde senga, og IKKE gå i garasjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Rotet meg endelig til å montere M-girkule med lys i E39en idag. Kjøpte den til E36en, men plukket den ut ved salg...ble pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kossmaster Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Rotet meg endelig til å montere M-girkule med lys i E39en idag.Kjøpte den til E36en, men plukket den ut ved salg...ble pent har lett som f etter disse, hvor kjøper du de bortsett fra schmiedmann som vil ha nesten 1000 for dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Rotet meg endelig til å montere M-girkule med lys i E39en idag.Kjøpte den til E36en, men plukket den ut ved salg...ble pent har lett som f etter disse, hvor kjøper du de bortsett fra schmiedmann som vil ha nesten 1000 for dem? Kjøpte den samt en del andre ting hos BMW i Tyskland. Litt billigere enn BMW her i landet, men Schmiedmann er ikke så mye dyrere enn Tyskland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Skiftet olje og filter og fått stilt inn frontlyktene bedre, lyste rett ned i bakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 I dag skifta jeg ut org. oransje sideblinkers med klart glass led sideblink fra gs bildeler. Liten og kjapp ting og gjøre men blir bedre enn de kjedlige oransje lysa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Byttet vindusviskere, Monterte LED i skiltlysene, byttet pærer i spredere mot superwhite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Vask inn- og utvendig og i motorrommet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Vask inn- og utvendig og i motorrommet! Noen gode tips og råd ang motorvask? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Vask inn- og utvendig og i motorrommet! Noen gode tips og råd ang motorvask? Gikk bare fort over. Men brukte litt prikkbort på de værste stedene, helst ikke over ledninger, slanger osv. Også sonax' motorrens. Inneholder sikkert litt avfetting den og, men jeg sprayer godt overalt, vasker rundt omkring med svamp og spyler med slangen lett overalt Tenkte og ta på litt sånn plastfornyer rundt omkring oppi der imårra . Tror det blir fresht. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Dekk til alarm og andre synlige elektroniske komponenter. Kan være greit å dekke til luftfilter hvis det er åpent. Er ikke veldig viktig å dekke til, har ikke hatt noen problemer med motorvask jeg, men det kan bli noe med vann feil steder. Også er det bare å spraye på noe sterke kjemikaler, f.eks felgrens kan funke greit, høyttrykkspyler og ta på plastfornyer til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Forhåpentligvis fiksa vannlekkasjen på e46'en idag.. de beryktede fuktsperrene bak dørpanelene hang og slang som sikkert flere har opplevd.. det er SINNSYKT mye vann under skummen i gulvene så jeg har nesten vondt for å tro alt kommer i dørene.. Noen andre ideer?? slenger med et par bilder for de interesserte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå