Morstan Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Samme her, men været ville ikke jeg skulle vaske bilen i dag heller, så har kjørt så vidt det var bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurthest Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Vært ute og kjørt en tur, i morgen blir det forhåpentlig vask dersom været tillater der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Hadde tenkt å vaske og høyglans-polere E30`n idag men det regner foreløpig. Igår vasket jeg, polerte og støvsugde E90`n da, så har fått gjort noe denne helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Nettopp ferdig med å vaske bilen og tatt på en quik wax Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Igår så vasket jeg faktisk sykkelen min:) Også idag så skal jeg måle noe til E30 min og kanskje ta en Komptest på M50Motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Testet Autoglym sin Metal Polish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Har montert ny vannpumpe, termostat, nye reimer, nytt luft filter og pollen filter. Støvsug hele bilen og vært ute på test tur. har og konstartert at jeg har en treg bremse calipter som skaper unødvendig varme på høyre side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiva Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Venta............Kjøpte meg Z4 før helga, får den imorgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 polerte e30'en i 4 timer idag. skulle ut å kjøre litt så møtte jeg på vårens største regnvær hittil i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Brukte den til og kjøre og handle inn dagen derpå mat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Testet Autoglym sin Metal Polish Shitt ! Det der var bare helt rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Skiftet dekk og la merke til en rød oljepytt under kassa. Stanga hue i veggen og gikk inn etter voksenbrus! bmwe46sedan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Gikk ut igjen og demonterte bremskaliper og fikk pusset bort rusten som gjorde den treg og monterte igjen, ute og kjørte og fant ut at nå er alt ok:) fine greier:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Lot den stå i garasjen og kjørte merca... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå