APedersen Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 Har i helga bytta servopumpe, fiksa eksosskjold som bråka mye, bytta spiller og i dag har jeg hatt gullvask på Statoil samt støvsuga hele bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Montert gule lys idag og xenon i alle lys Beklager dårlige bilder Før : Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
argi520dat Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 - Byttet til LED park/DRL lys - 4-hjulskontroll med justering av spissing - Grundig svampvask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 byttet til sort grill i dag:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
die4e| Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Sladda, lå breit og sladda litt mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Sladda, sladda, og sladda, nå som snø'n endelig har kommet seg te sarpsborg. Flere som har prøvd og.. Bytta ut mattene med gummi. Bytta de gamle stygge lyktene, med de hvite igjen. Tok av pakningene fra de gamle, og limte utapå disse, så håper de holder tett nå. Dårlige bilder men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2011 Idag har jeg skiftet spennerfjær for registerkjede. Her er en DIY. http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=210940 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsibooy Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Idag har jeg skiftet servopumpe, vannpumpe og montert defa kupevarmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Idag har jeg skiftet servopumpe, vannpumpe og montert defa kupevarmer på hvilken mod? har lekkasje på servopumpa mi tror jeg. i en e46.. var det piece of cake eller?? fulgte du noen diy eller er du kanskje mekaniker..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsibooy Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Idag har jeg skiftet servopumpe, vannpumpe og montert defa kupevarmer på hvilken mod? har lekkasje på servopumpa mi tror jeg. i en e46.. var det piece of cake eller?? fulgte du noen diy eller er du kanskje mekaniker..? e46 320i 1999 Ganske enkelt, demonterte vifta, reima(du bør løsne skruene på reimskiva før du demonterer reima) satte en klemme på slangen inn på pumpa fordi olja og den slangen er rimelig ny. Er denne slangen gammel/hard bør du skifte denne, er ikke sikkert den tetter ordentlig etter at den har vært demontert;) så er det bare og løsne høytrykksrøret, ikke den store mutteren men den lille. Husk og demonter reimskiva helt, for å komme til boltene som holder pumpa på plass. Før du starter opp bilen igjen etter skift, så sving mange ganger til høyre og venstre. Så starter du bilen og skrur den av med en gang etterpå. Gjør det 2-3 ganger, til det ikke er bobler i servooljetanken Edit: skift slangen fra beholder til pumpe først, er ofte det er denne som lekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Idag har jeg skiftet servopumpe, vannpumpe og montert defa kupevarmer Edit: skift slangen fra beholder til pumpe først, er ofte det er denne som lekker jeps. men tror det er selve pumpa på min hvis du ser de 2 dråpene på på bildet her.. mulig dårlig pakning bare.. men takk for forklaringen.. tjuvlåner visst tråden litt her.. sorry mudbug.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsibooy Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Skift pumpa og slangen du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30fire Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 gikk ut å spurte om det gikk bra og ga`n et klapp på rumpa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 Nettopp ferdig på verkstedet...ny toppdekselpakning og justert lys Merker at motoren går bra, og ikke dropper effekt rundt 4000, slik den gjorde før...det var nok på tide med ny pakning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Og idag fikk Bayervogna jaggu M5-list på bagasjelokket også. Good times! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå