janerik171187 Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 idag fikk bilen ny olje, oljefilter og luftfilter så da er det bare ne liten eksoslekkasje i skjøten under bilen som må fikses igjen. møkkapatent fra bmw sin side altså er jo ikke noe pakning der..... e30325ix altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 idag fikk bilen ny olje, oljefilter og luftfilter så da er det bare ne liten eksoslekkasje i skjøten under bilen som må fikses igjen. møkkapatent fra bmw sin side altså er jo ikke noe pakning der..... e30325ix altså Hehe, den lekasjen har jeg også! Har samme bilen.. Orginalt luftfilter? Tenker jeg skulle bytte selv snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 idag fikk bilen ny olje, oljefilter og luftfilter så da er det bare en liten eksoslekkasje i skjøten under bilen som må fikses igjen. møkkapatent fra bmw sin side altså, er jo ikke noe pakning der..... e30325ix altså Hehe, den lekasjen har jeg også! Har samme bilen.. Orginalt luftfilter? Tenker jeg skulle bytte selv snart biltema filter noe jeg hadde liggendes det som sto der var ikke så gammelt så det ut som så hadde sikkert ikke vært å farlig menne kjekt å bytte edit: ikke noe jalla kn filter altså til org luftfilterboks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 Idag tok jeg oljeservice på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enoxn Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Skiftet girkule. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Bytta utvendige dørhåndtak for 3. gang. Spinkle greier One down, ??? to go... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Fikset endelig venstre speil...fint med varme igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Da kan du jo rulle ned ruta og varme hånda på speilet når det er kaldt ute da jo.. Smart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Da kan du jo rulle ned ruta og varme hånda på speilet når det er kaldt ute da jo.. Smart. Liten vits det, når det er varmt inne i bilen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Var ett forsøk på en tull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Var ett forsøk på en tull. Men fakta faen, jeg har tatt det trikset et par ganger da jeg hadde touringen...de speilene var jo glovarme o_O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 idag har jeg skiftet både foran- og bak bremseklosser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Kjøpte et brukt armlene med tilt og slide fra Koed. Dessverre er det feil farge, men skal nok få farget det Men idag fikk armlenet litt etterlengtet olje på skinnene, og nå glir det så mykt og pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Igår fikk jeg endelig bilen på bukk, og fant ut hvorfor termometeret i bilen har hatt en misvisning på noen grader...sensoren lå ikke der den skulle. Den var blitt dyttet inn i gjennomføringen i plastikken, og kveilet rundt et stad inne i fangeren. Dermed fikk den feil verdier, siden motorvarmen varmet opp området. Fikk satt ny sensor der den skulle være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 bytta kamsensor på innsug og smørt opp bremsene litt.. hylinga er vekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå