John Kr Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Jeg kjørte meg en kosetur med F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Lot den stå i snøhaugen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BTK-530 Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Kostet bilen fri for snø, vasket den, byttet grillnyrer. Nå snør det igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kr Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 I dag vasket jeg bilen (F11 / 2012) med "Foam Lance" (skumkanon), blandet såpeblandingen selv og bilen ble så blank og fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrE36as Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Tok en avfetting og voksvask Og i tillegg fikk jeg solgt gammelbilen i dag! No e det heim til mor å spise finnbiff! For en perfekt søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 idag oppdaga jeg at begge reimene er så å si fri for spor.. så bilen blir stående på jekkene til imorra.. gummi over hele mototrommet..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Så at den sto der og forbanna at drivreima ikke er i orden så jeg ikke kunne ta en tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrE36as Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Både sorg og glede i dag med andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Bytta batteriene på begge nøklene til bilen nå nettopp. Har irritert meg i en liten stund, ikke alltid jeg fikk låst bilen uten å måtte ta i bruk selve nøkkelen 2 min jobb og på plass med nye cr2016 batterier så var alt i orden igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogsland Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Sto i kø.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2012 Skiftet viskleblad og fikset opp fjær på bagasjelokk. Fikk låst igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Sto i kø.. Det er bra da slapp du å ikke stå i kø ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Bytta tåkelyspærene til xenon look Ser bra ut idagslys syntes jeg, bildet fra mobiltelefon sier jo ikke hele sannheten. Kvelds bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Bekreftet av slavesylinderen var lekk.. Bestilt ny, og byttes i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Askøy Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Idag har jeg vært på eu kontroll,resultat 3toere,rust langgående bremserør fikset.begge blinklys fremme oransje var flasset. fikset.Da er det bare støtdempere fremme igjen,den ene var lekk,har ikke kjøpt nye enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå