tobiasw Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Bytta tåkelyspærene til xenon lookSer bra ut idagslys syntes jeg, bildet fra mobiltelefon sier jo ikke hele sannheten. Kvelds bilde Hvilke pærer er dette? Selv kjøpte jeg vel 16 xenonlook-pærer fra eBay i julen, fungerer helt ok, men lite lys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 skrudde litt idag. byttet dempere bak, tettet eksoslekkasjen under bilen for n'te gang (tror jeg har funnet en måte som funker nå), byttet kupevifte da den gamle bråkte veldig mye, og hadde masse slark fant jeg ut da jeg fikk den ut monterte og en 45W RMS (ikke skrivefeil) 12" sub, så da har jeg litt dunk dunk igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleo Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Monterte ryggekamera på x5''n... Nå bør det bli betydelig enklere å treffe rett ift hestehengeren på første forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Hvilke pærer er dette? Selv kjøpte jeg vel 16 xenonlook-pærer fra eBay i julen, fungerer helt ok, men lite lys. Kjøpte noe billigt på Mekonomen, Xenonkungen heter de. 4700k vistnok. Jeg syntes de var veldig bra for prisen, 170 spenn. Så får en se hvor lenge de holder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kr Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Jeg sjekket om F11 stod fortsatt tørt og godt i garasjen - ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2012 Idag skiftet jeg 4xbremseskiver og bremseklosser for min bror. Det er VW PASSAT 2007. IKKE BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arban Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Bestillt deler til både m3 og touring og lufta touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Heiv av den forbaska ihjelrusta jalla-eksosen som var skrudd rett i reservehjulsbrønnen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 fått koplet om anlegget i ix'n slik at jeg får brukt alle 4 utgangene på spilleren istedet for bare 2 som det var org (med 4 høyttalere, tok samtidig å monterte fjernstyrt sentrallås, så nå slipper jeg kødd med fryste låser veldig lett forøvrig, vurderte å lage en liten oppskrift på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dag sverre lange Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Har du byttet lenkearm bak? Den mellom stabstag og bærebru? Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2012 Byttet bremsevæsken idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mongo Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Byttet bremsevæsken idag Snerten sak gitt, sikkert ikke dum den der ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2012 Byttet bremsevæsken idag Snerten sak gitt, sikkert ikke dum den der ? He he , en mannsjobb. her er DIY. http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=217945 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmTrading Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 E85 konverterte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Var bare drittvær idag, vaska bilen igår så da stod jeg og så på den idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå