RS-Heggem Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Var på etterkontroll hos biltilsynet, men endte med påfølgende avskilting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Var på etterkontroll hos biltilsynet, men endte med påfølgende avskilting.. hva var feil som gjorde at de avskiltet bilen a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Jeg prøver å få den godkjent lavest mulig, og da ble det pga at den var 7 cm til laveste faste punkt, og avstanden mellom senter på felg og toppen av skjermbuen var en cm for liten. Så da blir det hjulstillingskontroll i morgen, og ny etterkontroll på onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Jeg prøver å få den godkjent lavest mulig, og da ble det pga at den var 7 cm til laveste faste punkt, og avstanden mellom senter på felg og toppen av skjermbuen var en cm for liten.Så da blir det hjulstillingskontroll i morgen, og ny etterkontroll på onsdag. uflaks man kan ha da! Skal godkjenne min forhåpentligvis til uka, så skal skru ned så mye jeg kan selv. Men idag bytta jeg servoolje klinete! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Jeg prøver å få den godkjent lavest mulig, og da ble det pga at den var 7 cm til laveste faste punkt, og avstanden mellom senter på felg og toppen av skjermbuen var en cm for liten.Så da blir det hjulstillingskontroll i morgen, og ny etterkontroll på onsdag. uflaks man kan ha da! Skal godkjenne min forhåpentligvis til uka, så skal skru ned så mye jeg kan selv. Men idag bytta jeg servoolje klinete! du har lov til å ha 8cm under bilen. men det må stå i tuv papirene at de er godkjent for det.. ellers er det 11cm under som gjelder.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Det er jeg klar over, men det er ikke så enkelt å måle seg frem til når bilen står på bakken. Det med 32 cm forran hadde jeg oversett i Tuv-papirene. Så det er opp en cm, så er jeg good to go. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rønningen Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Rullemalt harryvogna å slengt på sommerhjula Ble penere med rulla enn den var med original-lakk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Bytta førerdør på e34 bruksbilen! Fint med fargeforskjell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Jeg prøver å få den godkjent lavest mulig, og da ble det pga at den var 7 cm til laveste faste punkt, og avstanden mellom senter på felg og toppen av skjermbuen var en cm for liten.Så da blir det hjulstillingskontroll i morgen, og ny etterkontroll på onsdag. Skiltet den igjen idag, godkjent med 80mm frihøyde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 lagt om til sommerdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahoo Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 lagt om til sommerdekk +1 Ikke så lurt her i nord ;o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 jekket den opp og tok av motordeksel som hang og slang fordi madammen hadde kjørt i fortauskant og knekt deksel og fanger++.....ELSK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanBmw Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Montert CCFL angeleyes og xenonkit (35w nær 55w fjern). Byttet eksosfeste nær bakpotte. Kontrollert/byttet tennplugger og coiler. Byttet filter og 3-4 liter olje på automatkasse + ny pakning. jævlig søl. skiftet askebeger for baksete ettersom lokket ikke ville lukke seg (perfeksjonist vettu Byttet dørtrekk og dør førerside vasket og polert bil... HELT TIL DET BEGYNTE Å REGNE FOR #¤¤"##¤%"% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Så på den den og ble lei meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Montert Scorpion bakpotte og skifta til sommerhjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå