Mantis Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Skikkelig felgrens, lett vask og erstattet noen ødelagte clips i førerdøra som lå å skurra når det ble spilt høy musikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Full vask innvendig idag Deilig å få gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbpE30 Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 kjørte fra uddevalla til jobben ca 35 mil.. gikk bra..stor fornøyd me bil kjøpet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Min blei berre kjørt. Men brodern sin e46 320d fikk seg ny bærearmer, støtdempere og hjullager bak idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Fått på KW Coilovers vol.2, ESM hjul i 17", sota DE og film på langlys-glassa. EDIT: Endret grunnet krass kritikk fra RS-Heggem, da jeg prøvde å lure på meg at jeg hadde BBS-hjul, noe jeg ikke eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Hmmm. Bbs hjul sier du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 "BBS" som i skikkelige replika-hjul. Støpt i en form, og heter egentlig ESM 002. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Da heter de vel Esm da, og ikke Bbs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Jeg skryter på meg som vanlig Beklager, skal ikke gjennta seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Hehe. Det har vel ikke noe praktisk betydning om du skriver bbs eller ei. Jeg irriterer meg bare over de som annonserer gs felger som bbs og whatever.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Ser for meg at jeg kommer sikkert til å se at folk går å pirker på kas hjulbolter jeg bruker og når jeg leste sitatene over. Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Ix'en fikk en grundig vask på utpå og inni før den ble satt i en tørr garasje i opplag i 4 uker mens jeg er på jobb i Mexico gulfen! Litt trist å reise fr bilen, men den står i det minste tørt og godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Bytta begge Xenon-pærene samt vasket og farget opp delskinnet på fram og baksetene på 320d'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Laget en brakett til Kugelfischerpumpa på Tii-motoren som sitte i min 1971 2000 Touring. Nå kan det til og med hende at jeg klarer å få justert CO'n ned på et akseptabelt nivå - men vi får se... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Touringen fikk seg full service idag bytte av bremser , 4hjulskontroll å justert senkesettet 100% Deilig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå