bmwmann24 Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 Hjelper en venn med å finne problemet til at motoren blir for varm. Termostat eller vannpumpe.. E36. Tipper vannpumpe siden det er plast.. Min gikk i 100 biter inni motoren i fjor. Tja, er vel bare å nappe ut vannpumpe å se? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 Hjelper en venn med å finne problemet til at motoren blir for varm. Termostat eller vannpumpe.. E36. Tipper vannpumpe siden det er plast.. Min gikk i 100 biter inni motoren i fjor. Tja, er vel bare å nappe ut vannpumpe å se? skrur du opp ekspasjonstaken. og ser neddi. også ruser du den litt opp så skal det komme en tynn stårle oppi der:) lett og se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 tauet bort den til verksted som bytter regreim og endeledd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 Fått fyr på den igjen, etter å ha klødd meg i hodet på hvorfor den har nektet å starte de to siste dagene. Litt tapping på bensinpumpa, og voilà Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 byttet bensintrykktegulator på 735en og nå går den enda bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 Fikset adapter så jeg ikke får feilmelding på tåkelysene, vasket den, og snart skal jeg ut å fjerne hologrammer på panseret! Produktiv BMW dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 Slå på dynamoen med hammer... så lader den ijen men spørs hvor lenge da :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Dynamo fikk enda mer hammer idag funker fjell enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Handla flett nye felger til bilen nå ikveld! Ny motor hentes på mandag og flere deler er på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Hvilke felger da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Du får sjekke tråden min imorgen kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Begynnt å demontere S38 motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 bytta gassdemperen på bakluka på 320 cab'n, så nå holder den seg oppe demonterte 325 cab'n, skal høgges (om ingen er int i karroseriet da) sånn begynte den til morran idag: (har allerede demontert bakluka kalesjen og det i bagasjen på dette bildet da: sånn ser den ut nå: litt synd å høgge den egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 ikke annet enn og sladde litt, eller fylt bensin til 12,89 litern >D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 ikke annet enn og sladde litt, eller fylt bensin til 12,89 litern >D Billig bensin dåkke altså? er oppe i i 14.20 her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå