scoot Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Noen som trenger en sabla bra bruksbil? Nissan Sunny x1 1.4 1994 skal bort, eu til juni 2012 med årsavgift betalt. Teknisk 100% med litt sliten clutch, udødelig motor og drivverk, starter alltid og har varme i førerstolen - AKA verdens beste bruksbil. Gått typ 260 000, men er motor med registerkjede, så den tar du faen ikke livet av med det første Stygg som få, rust og satan som de fleste Nissan fra 90 tallet. Bulker + div. 5000 spenn, kan hentes fra og med neste fredag ( Da får jeg min bil ). Sommer + vinterhjul går en sesong til, og i Juni 2012 er det bare å kjøre den på skroten, hvis du ikke vil bruke et hav med tid og plåt på å sveise den opp da, såklart. Magnus - Halden / Østfold 45066867 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 Kaanskje enklere å bli kvitt sånn her på finn, men vi bumpern =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 3000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Er den ikke solgt neste fredag, så kan jeg sikkert komme inom å titte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 Titte? Her er det for å være ærlig ikke mye og titte på, du bør ikke være jålete. Men trenger du en bil som ikke svikter, så ere faen meg en bunnsolid bil man kan bruke et år til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 si ifra om budet mitt var interessant frem til neste fredag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Titte/kjøpe, jeg er kun på jakt etter en bil jeg skal bruke 2 dager hver 14. dag med en kjørestrekke på hele 12 mil tur/retur. Så hvordan bilen ser ut er for meg likegyldig, bare den starter og går EDIT: Stryk meg fra lista, kom en med en golf 2 her inne og dermed kjøp jeg bil i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 3000 spenn er ikke aktuelt, det får jeg jo igjen på skroten. ( halv årsavg. + vrakpant ) 5000 for en bil som er euok et år til er billig uansett, min nye bruksbil er klar til helgen regner jeg med. Så da er det bare og komme og hente for den som vil : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå