adda Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Noen bilder som ble tatt av http://jantore-photo.tumblr.com/ en dag vi var ute å ratta litt:) Som dere ser har den fått en liten trøkk ved skjermen på førersiden etter en søppelkasse blåste overende å traff bilen:( Har time for retting og lakk så det skal bli deilig å slippe å irritere seg over:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Pen bil! Men hadde blitt en del bedre med svarte støtlister, glas-takluke og carbon diffusor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Gjennomført pen bil !! Svart tak kler hvit bil vanvittig godt mener jeg. Hvilke type pærer bruker du i grøftelys? Jeg er ute etter noen som er så hvite som dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Fet bil! Behold hvite lister, siden alle andre skal ha svarte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adda Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 Pen bil! Men hadde blitt en del bedre med svarte støtlister, glas-takluke og carbon diffusor Hehe, jeg vurderte det, tenkte også når jeg kun hadde sett bilen på bilder, men når man får den i levende live ser det veldig bra ut med hvite lister og jeg er fornøyd:) Men M5 med svarte lister er lekkert det også. Har vurdert litt carbon men jeg har foreløpig tenkt at det blir litt rotete, skal få det photoshoppet på å sjekke:) Gjennomført pen bil !! Svart tak kler hvit bil vanvittig godt mener jeg.Hvilke type pærer bruker du i grøftelys? Jeg er ute etter noen som er så hvite som dine. Takker:) Pærene fikset en kamerat som jobber på BMW-verkstedet i byn, han sa han hadde kontroll på hvilke som ble bra. Noterte meg ikke hvilke det var. Fet bil! Behold hvite lister, siden alle andre skal ha svarte Takker! Ja de blir nok værende hvite. Har dog slengt på en liten detalj. Skal få tatt noen bilder nå som jeg har fått den på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adda Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 Ett til fra innsiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 tøff vogn:=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Fin vogn som skriker etter senkt foran og svarte lister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adda Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 Fin vogn som skriker etter senkt foran og svarte lister Takker, ja litt senk fremme hadde nok estetisk gjort seg. tøff vogn:=) Takk:) Her er et bilde av motorrommet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 MEGET RÅ! Eneste jeg syns var dumt, var felgene, de ble helt borte! Men hver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adda Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 Ja de bildene her ble ganske mørke, skal pese fotografen litt neste gang:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Flott bil, men den ble litt for hvit for min smak. Hvilke felger er det egentlig? Ser ikke hva det er jeg faktisk.. Rått med M5!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adda Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 Hvit er fint Det er xxr 521 Her er de på en supra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå