T.H.O Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Skjedd a?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 Sprang diffen, mitt i kr.sand i rushen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 sikker på vi ikke skulle starta den klubben som vi prata om kim hehe akkurat som back in the day, når vi bytta diff oftere enn bak dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 sikker på vi ikke skulle starta den klubben som vi prata om kim hehe akkurat som back in the day, når vi bytta diff oftere enn bak dekk Høres ut som meg i fjor sommer Rålekker bil, må være rimelig deilig lyd med kompressor-surge på dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 Hehe christer DIFF nr 9 nå! begynner å bli endel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 hehe må bare herje i hjemtraktene nå kim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Fin bil! Akkurat passe høyde var det og Ser det blir "litt" bedre plass med rotrex presse kontra den jeg har i min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 liker fargen men skal lakke den på nytt nå i sommer! ser finere ut på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 hvordan i allverden fikk du bilen opp der uten å rive av hele fangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 Rå lastebil var jo masse forskjellige Ledd! så han bare vippa den i alle mulige vinkler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 kult:P kjører selv rimelig lav e36 til daglig, og er jaggu ikke mye som skal til før men er nedi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2011 Hehe bare morro! går egentlig ikke nedi så mye! den er så stiv, kan fint kjøre 80 over fartsdumper osv har vel 2 cm til bakken når jeg kjører ca ( aldri målt ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Heftig. Går vel ganske friskt med kompressor vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 hehe sånn kan det gå 2700 kr fattigere Pen bil ja om du hadde meir en annsvar på forsikringa so hadde de no ikkje kosta meir ein 500:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StraightSix Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 hehe sånn kan det gå 2700 kr fattigere Pen bil ja om du hadde meir en annsvar på forsikringa so hadde de no ikkje kosta meir ein 500:P Så koster det mer med kasko enn de 2200 kr han ¨taper¨ her også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå