bmw530i Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 åssen kompressor er det du har ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Er vel ei rotrex presse det der;) Har du ic? Har du isåffal ett bilde av trykkgate? Er litt i tvil om hvordan jeg skal legge det opp på min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2011 rotrex ja! er ikke ferdig med trykkrøra enda. litt usikker selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.S Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 rotrex ja! er ikke ferdig med trykkrøra enda. litt usikker selv Legg ut bilde når du er ferdig med dem da.. så jeg får sett hvordan du har gjort det,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Syns denna E36 var griserå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå