Teekay1983 Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 Har justerbart senkesett og skulle heve bilen 1 cm bak. Har justeringen i bunnen av fjæra. Uten å egentlig tenke meg om så skrudde jeg justeringen nærmere toppen av fjæra, slik at jeg med andre ord klemte fjæra sammen. Samtidig så byttet jeg fra 18" dekk til 15" på grunn av 4 hjuls kontroll så det var ikke så lett å se om jeg har hevet den, men har en sterk misstanke om at jeg faktisk har senket bilen.
Teekay1983 Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Skrevet Mai 29, 2011 2 forskjellige svar ja. Tegnet en rask tegning som viser retningen.
Morty999 Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 ja? og har du skrudd den opp så hever du jo fjøra.. det sier jeg jo selv att du heve bilen da...
tonyku Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 Så kan jo rullediameteren på felgene være store. Er det mindre rullediameter på 15" enn 18" felgene så kommer jo bilen nærmere bakken.
ZhilleN Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 Når du skrur justeringsringen opp, så hever du bilen ja, ikke noe hokkus pokkus dette her
ZhilleN Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 Folk er jo helt på jordet her, at det er mulig...! For det første, for og heve bilen skal du skru justeringsringen oppover, skrur du denne ned blir den lavere, for det andre, sitter nedre fjøra, altså "minifjøra" i klem mellom en skive i topp mellom toppfjøra, og denne kan ikke justeres, bare ringen som presser denne sammen i bånn, for det tredje, lurer jeg veldig på om folk her har satt justerbare senkesettet sitt opp ned, noe som er umulig
bmw328ci Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 Jeg har skruen min over fjæra, dersom den ligger nedi fjærskåla blir det jo omtrent umulig å justere. Jeg har det montert slik som denne karen har det:
Tronstad Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 skruen sitter jo ikke nedi skåla eller inni fjæra, den er på undersiden så du skrur bare hele fjøra rett opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå