Gå til innhold

Hvordan bli kjent med BMW-interesserte i Telemark?

Share

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er ei trønderjente på 26 år som har flytta til Telemark for kort tid siden.

Her er det mange BMW`er, men ingen jeg kjenner.

Jeg er helt fersk i området her, og kjenner ingen andre enn de jeg jobber sammen med.

Og ettersom mitt yrke ikke har noe som helst med bil å gjøre, så er kollegaene mine heller ikke noe spesielt bil-interessert. Og det er jo helt greit, men jeg savner veldig det å snakke med - og treffe BMW-entusiaster. Likesinnede, altså :D

Jeg må bare poengtere at jeg ikke er ute etter å bruke bimmers.no som en slags match.com eller lignende her nå altså :wink:

Jeg synes bare det er veldig vanskelig å bli kjent med søringer, og det virker heller ikke så normalt hvis jeg skulle gått bort til ei/en med BMW og forsøkt å oppnå kontakt.

For det første virker det veldig desperat (noe som dette kanskje også gjør), og for det andre er det overraskende mange som kjører BMW og ikke er det minste bil-interessert.

Og når jeg skriver bil-interessert, så er det selvsagt synonymt med BMW-interessert, for det er kun BMW som er BIL :D:D:D

Jeg har merka meg at det kan være en ganske skarp tone inne på forumet her, så jeg får nok sikkert "høre det nå" med tanke på hvor needy dette virker. :)

Men dere kan jo kanskje forsøke å sette dere inn i min situasjon; jeg kommer hit, kjenner ingen, synes det er vanskelig å bli kjent med noen - og ser på dette som en mulighet til å kanskje faktisk bli kjent med noen som er hyggelige, normale og over gjennomsnittet interessert i BMW :)

Jeg har vært BMW-frelst siden jeg var 16 år, og har en skjønnhet av ei kjerre som jeg er utrolig glad i :D

Jeg er imidlertid ikke noe spesielt flink til å skru, men tar det igjen på kjøringa :wink:

Også er jeg veldig kunnskapstørst, og glad i å lære meg nye ting om BMW :)

Så hva sier dere? Reale og omgjengelige BMW-folk? Finnes dere i Telemark? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes ikke no lokal gruppe på facebook feks. da, som omhandler BMW? Folk som møtes en gang iblant?

Var slik med meg da jeg under mopedtiden ikke hadde noen i vennekretsen den gang som brydde seg om moped, bil og motor. Etter mye forumsnakk ble jeg etterhvert kjent med mange, og er ofte disse jeg omgås mest med fordi jeg elsker å kjøre bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bimmers.no dating er hot topic det da? =)

Nei da, men som oftest funker det og omgåes forum-folk her fra. Mye av folka jeg prater ofte med er folk jeg har møtt her inne. Hvor er det du holder til hen i Telemark da? Er et relativt stort BMW miljø i Skien og Porsgrunn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske stort BMW miljø her i Skien og Porsgrunn kan du si ja :) Vel, det er vel bare å møte opp på treff og diverse, og så er det jo en haug med BMW interesserte som er ute og kjører og prater shit på kveldene :) I Skien hvertfall. Legg ut et bilde av bilen din forresten? :)

Og, hvor i Telemark er det su holder til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, og mange gode forslag :D

Tror nok ikke jeg kommer til å arrangere noe BMW-treff i den nærmeste framtid, men deltar gjerne på ett :wink: Har ikke sett noe sånn facebook-gruppe enda, men skal lete mer :) Og når det gjelder BMWCCN så vet jeg ikke helt hva det er for noe, men regner med det er en BMW-klubb, og det hadde jo vært gøy å vært med der :)

Og selv om jeg synes det egentlig skal være irrelevant hvordan jeg ser ut (må jo gå ann å prate med folk om bil uavhengig av utseendet) så gir jeg etter for presset, og legger derfor ut bildebevis av meg og "gliset" mitt :)

Jeg bor i Skien, så dette virker jo ganske lovende! :D Greit å bo så sentralt i Telemark, iallfall.

Er forresten veldig enig i at den signaturen til Erebus var skikkelig tacky :roll: Eeeewww.

Jeg er endel ute og råner i min ensomhet her i Skien jeg også, så hvis dere ser meg - gjerne tut eller blink med lysene, så kanskje jeg tør å svinge bortom :wink::D

EDIT: Sånn, nå gidder jeg ikke ha bildene ute lenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMWCCN er hovedklubben til BMW her i Norge, og BMWCCN Telemark er avdelinga som arrangerer treff osv. her i regionen :)

Neste treff på planen der er ikke før 24/9 desverre, på Grenland Motorsportsenter.

Er ofte mange BMWer ute å treffes i Skien ja, så du får holde utkikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...