m0lliz Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 spent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Siden Knut er sjelden hær inne så kan jeg jo sladre litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Weeee!!! Bjørn som driver prodrift som solgte denne! Han gjorde helt rett i dette kjøpet! Strøken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Denne siklet jeg litt på og... Grattis med tøff e46 m3. Er skiltene kommet på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Denne siklet jeg litt på og... Grattis med tøff e46 m3. Er skiltene kommet på? er skilt på den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Er skilt på denne nå ja. kommer ganske snart en større oppdatering med bilder og mer. ønsker ikke avsløre så mye enda, da jeg har noen ting jeg venter på å få ordnet først som avgjør hva som skal publiseres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Grom m3:-) nesten prikk lik min:-) eneste jeg ikke likte med denne var at det ikke var varmeseter og grått interiør:-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 Hehe, fint med grå seter til sommeren ;p men ja, varmeseter sku det også vært i bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Enkelt å se når de trenger litt pleie kontra helt svarte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 Hehe, ja:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 hehe, vi har nesten samme bilde av baklukene våre her er 3 VELDIG enkle oppgraderinger: 1: http://www.ebay.com/itm/1-NEW-BMW-M3-Ba ... 1c2e16b1e7 2: http://www.ebay.com/itm/High-Quality-BM ... 07&vxp=mtr 3: http://www.ebay.com/itm/BMW-M-BADGE-NEC ... 12&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 plages litt med passformen på carbon luken min, så den tar inn noe vann ved pakninger... iom at jeg er obs på dette er det ikke et større problem enda, men er din luke carbon eller glassfiber? har du noe av de samme problemene? På bildet ser det ut som baklyktene dine er lett "smoked" det var stilig å jeg fikk lyst å gjøre det samme.. skal bestille meg emblemer så der traff du spikern på hodet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Jeg har vorsteiner bakluke så det er ikke ett problem hos meg.. Ja, jeg la merke til det..mine baklykter er helt nye men var ikke klar over at jeg hadde kjøpt sotede baklykter ja, M3 emblem, carbon emblem på ratt,forann og bak og M power nøkkel.....ting...så blir det bra Shit, æ kommer ifra Harstad og skulle bodd der enda, for da kunne æ, du og han med den sølvfarga i Tromsø ha hatt M3 treff hver helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 hahaha:D ja, det kunne vi! å det går en fin e34 m5 touring i harstad. Jeg har en kompis med en E34 m5 sedan her i Tromsø, kenneth med den e46 m3n, ole med E46 M3 touring (SSP), erik med E36 M3 3,0.. det er enda flere:))) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå