Endre Hånde Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Ohh, jeg synes det var stivt jeg da men: http://www.supersprint.com/USP00bmwE3616.asp 1500 Euro for cat... Selvfølgelig mye billigere for løsningene uten fungerende cat, men da kan man jo bare sveise inn et rør selv.. http://cgi.ebay.de/043602-SUPERSPRINT-M ... 0566721015 http://www.dcperformance.co.uk/uprated/ ... s-e36.html http://www.thorneymotorsport.co.uk/prod ... d=nyasfdgn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2011 Takker:) Har hørt man kan få en del ekkel klang i eksosen om man f.eks fjerner innmaten i cat. (ikke bra lyd) Gjelder det også for disse med replica kat?.. Supersprint racingcat. er absolutt til vurdering, men om det er mulig å få bestillt eisenmann hele veien fra grenerør og bak har jeg stor tro på at den lyden blir ganske sexy.. Noen som vet hvor man får kjøpt silver-pærer til blinklys? Bilxtra?.. Noen som kan bestille litt godvær til Tromsø??.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Gratulerer med en meget velholdt bil.Forrige eier har tatt godt vare på den så du får fortsette i samme spor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Takker:) Noen som vet hvor man får kjøpt silver-pærer til blinklys? Bilxtra?.. Fåes kjøpt på mekonomen ihvertfall, sikkert bilxtra også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 ooooooooh, NYDELIG BIL! En ting jeg ville gjort, var nye skilt Syns talla så store ut, men kan være bilde som lurte meg. Uansett, en strøken og så og si perfekt e36 m3 "tommel opp til deg" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 Tusen takk! Det gleder meg å få slike kommentarer om bilen! Må igjen pressisere at denne bilen er i så god stand takket være tidligere eier. Skal gjøre mitt beste for å holde den slik og kanskje "utbedre" noen småting etter min smak. Et lite spørsmål til dere der ute.. Er ganske usikker, men synes dere jeg skal kjøpe M3gt cup-leppe forran på bilen (Orginal)? Eller må jeg også ha "vingen" bak..? Jeg har kommet fram til at jeg ikke vil ha GT-"vingen" bak men kaaanskje en liten leppe på bagasjelokket. Skal forsøke å ta noen bilder av interiøret i dag, så dere kan se hvordan bilen ser ut innvendig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 Noen bilder innvendig.. Tatt med mobilkamera, så bildene er en smule for lyse.. Førerstol skal få behandling av Audun Stokkan her i Tromsø, gleder meg til å se resultatet! Ellers så skal jeg få renset mattene, de er ganske bra.. men på bilder vises jo alt :/ hope you enjoy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 I dag spanderte jeg litt autosol her og der i motorrommet! Det ble ganske så shiny! Kommer bilder senere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danny91 Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 etter å ha sett på alle disse vindunderlige bildene må jeg bare si: fy fader jeg blir kåt av å se den:D hold den så orginal som mulig, vær så snill å ikke gjør noe spoilere eller noe annet tullball med den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2011 Kommer ikke en eneste uorginal BMW del på denne for å si det sånn! Takk for den danny91:) Da er det på tide med siste klargjøring før BMW treffet i dag! Skal ta masse bilder av bimmerne her i Tromsø og slenge de ut til dere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Du mangler en vesentlig ting, cdspilleren må ut Kjøp BMW RDS CD43 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoner Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Fine bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Hadde jo vært kult om den spilleren faktisk hadde noe utsyr. Hadde gjerne kjøpt spilleren om den hadde f.eks AUX og sub-utgang, men det har den ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Digger det interiøret der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Får gratulere litt på etterskudd jeg! kikket gjennomtråden din og er rimlig mye sikkel på tastaturet mitt nå Flott farge kombo og skinnet er virkelig prikken over i'n! Men M3 emblemet bak er en gammel kjenning ettersom jeg har hørt. Folk som blir fulgt etter nesten hele veien hjem av sivil / UP. Typisk Norge det å ville ha alt med over 90hk vekk fra veien Så mitt tips er, drøy merke og behold friheten litt til hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå