Gå til innhold

Org.98 E36 M3 RIP. NY ///M-BIL I GARAGEN! Org.05 E46 M3

Anbefalte innlegg

• Svar 181
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det motorrommet så riiiimelig shiny ut ja, er sånn det skal se ut! :D

Hva er den pumpa av noe slag som sitter bak lykta der? På eksos sida..

Det er pumpe og hydrolik beholderen til SMG kassa:) lager fancy lyd når man skal starte bilen:p

Takk for tilbakemeldingen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, da er det jo ikke rart jeg ikke har den lenger! ;)

Denne bilen har jeg virkelig lyst til å se en gang! Ikke det at jeg tror min har noe å stille opp med mot en original M3, for tror helheten og alt virker mer originalt på denne enn min. Må huske at min har vært helt ribba og satt sammen igjen, så da skylder jeg evt på det! Hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, da er det jo ikke rart jeg ikke har den lenger! ;)

Denne bilen har jeg virkelig lyst til å se en gang! Ikke det at jeg tror min har noe å stille opp med mot en original M3, for tror helheten og alt virker mer originalt på denne enn min. Må huske at min har vært helt ribba og satt sammen igjen, så da skylder jeg evt på det! Hehe ;)

Tror ikke det er så store forskjellen jeg.. Hadde nok brukt en stund på å finne ut at din er ombygd kun ved å se på den.. på bilder har man ikke sjangs å se det.. :D Joda, vi vil nok møtes en gang! enten på vei eller på treff! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er vel kanskje ikke store forskjeller. Men vet du hvor du skal titte, så finner man nok litt småtterier å rakke ned på.

Vi møtes sikkert en gang ja! Håper på det :) Er mye E36 rundt i området her, men ikke mange M3'er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...