Knutern_e36 Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2011 Strokent motorrom da gitt Der saa det veldig ryddig og pent ut! Takk takk:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Det motorrommet så riiiimelig shiny ut ja, er sånn det skal se ut! Hva er den pumpa av noe slag som sitter bak lykta der? På eksos sida.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2011 Det motorrommet så riiiimelig shiny ut ja, er sånn det skal se ut! Hva er den pumpa av noe slag som sitter bak lykta der? På eksos sida.. Det er pumpe og hydrolik beholderen til SMG kassa:) lager fancy lyd når man skal starte bilen:p Takk for tilbakemeldingen:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Aha, da er det jo ikke rart jeg ikke har den lenger! Denne bilen har jeg virkelig lyst til å se en gang! Ikke det at jeg tror min har noe å stille opp med mot en original M3, for tror helheten og alt virker mer originalt på denne enn min. Må huske at min har vært helt ribba og satt sammen igjen, så da skylder jeg evt på det! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2011 Aha, da er det jo ikke rart jeg ikke har den lenger! Denne bilen har jeg virkelig lyst til å se en gang! Ikke det at jeg tror min har noe å stille opp med mot en original M3, for tror helheten og alt virker mer originalt på denne enn min. Må huske at min har vært helt ribba og satt sammen igjen, så da skylder jeg evt på det! Hehe Tror ikke det er så store forskjellen jeg.. Hadde nok brukt en stund på å finne ut at din er ombygd kun ved å se på den.. på bilder har man ikke sjangs å se det.. Joda, vi vil nok møtes en gang! enten på vei eller på treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Hehe, er vel kanskje ikke store forskjeller. Men vet du hvor du skal titte, så finner man nok litt småtterier å rakke ned på. Vi møtes sikkert en gang ja! Håper på det Er mye E36 rundt i området her, men ikke mange M3'er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2011 Samme her, er en del m3 også, både orginal og ombygg, men tror det bare er meg i Tromsø som har 3.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnetteJ Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 *Sikle, sikle* Fine bilen, Knut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 rawr takk Anette:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 Jeg syns enda du kan ta deg en harstad-tur så jeg kan få sitte på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 Dette var noe for seg selv! utrolig flott!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juli 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2011 Dette var noe for seg selv! utrolig flott!! Tusen takk snart klar for ny polering og nye bilder Tja, får vel ta en tur til harstad snart prøvesitting er ikke helt utelukket Har bestillt eisenmann eksos nå, men utrolig lang leveringstid .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cube Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Nice! Får du eisenmann eksos før sommeren er over i nord? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Steike for en strøken bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 Nice! Får du eisenmann eksos før sommeren er over i nord? Lang ventetid:( Får den neppe før vintern dessverre.. =P~ Steike for en strøken bil Tusen takk:D Din er også utrolig pen!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå