e46diesel Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Dette er venstre side Dette er høyre side. Ble byttet dempere og puter i fjor høst. Har noen slitte foringer bake, kan de gjøre denne forskjellen? Eventuelt hvilke?
spruddel Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Har hørt at det kan være skjevheter på slikt fra fabrikk. At det er litt marginer. Men jeg skal ikke si noe garantert altså
Alpejohn Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Hei, Hadde samme problem på min E39 touring (jeg regner med du har luftfjæring bak ja? Siden du sa puter..) Jeg var inn på BMW og fikk justert høyden, kobla på diagnose utstyr og fikk justert. Betalte 2500,- for justering samt sjekk av understell i forkant av hjulstillings kontroll Om du kjenner noen som har DIS diagnose, så kan dette gjøres der også Fredrik
e46diesel Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Skrevet Juni 1, 2011 Nei ikke luft fjæring, tenkte på de putene som står på demper stangen.
Michael Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Knekt fjær ? er ikke alltid så lett å se med en gang.
e46diesel Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Skrevet Juni 1, 2011 Hadde av fjærene i fjor høst da jeg byttet demperne, hadde samme forskjell da og da var den ikke knekt.
e46diesel Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Skrevet Juni 1, 2011 Ingen foringer som kan forårsake dette?
nimitz Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Har samme skjevheten på min sedan. Fant ikke noe skade på fjæren, så jeg regner med at "luven" er begynt og gått ut av fjærene. Skal bytte begge og regner med at det blir bra igjen. Ei fjær har ikke evig levetid
e46diesel Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Skrevet Juni 1, 2011 Okey, muli det er fjæra ja, er kjørt ca 150 000km nå.
karl92 Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Kan jo være fjærene på ene siden er seget litt mer enn de andre på motsatt side. Min er også skjev på flat bakke pga. netopp dettte problemet. Fjærer "siger" litt etter en stund, vanlig slitasje.
e46diesel Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Skrevet Juni 6, 2011 Men det merkelige er at jeg byttet til nye dekk bake i går, måtte gå for 235-35-19 og da tar den så vidt borti skjermen på venstre side nå, ikke høyre.. Så nå er den blitt motsatt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå