jonr- Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Da er dagen endelig her! Jeg er nå en lykkelig eier av en E92 M3. Manuell, space grau, sort novillo skinn, edc, mdrive og carbon tak. Dette har vært min drømme-kombinasjon siden 4. gen. M3 ble lansert. Til slutt fant jeg en med alt dette. Utstyr utover standard: - Mdrive - EDC (electronic damper control) - keylessgo - carbon interiør - novillo skinn - usb tilkobling - Proffessional navi. - Professional High-end sound system - 6cd-veksler - bluetooth - talestyring - DAB-tuner - høyglans shadowline - PDC foran og bak - cruisecontrol - el. seter med alle options - fjernlys assistent, kamera/sensor som styrer lysene mht møtende trafikk - adaptive kjørelys - el. solrollo - velour matter - skipose - midt-armlene - comfort access system - original sotet bakruter - isofix - oppbevaringspakke - speilpakke - lyspakke Den mangler bare TV for å ha alle options. Planer 2011: - ///M pedalsett - ///M matter - Carbon luftinntak på panser - 2011 LED/Facelift baklykter - Eisemann Race * - Nye felger - senk som ikke påvirker/tar bort muligheten for bruk av EDC. * - ESS.... Merkelig nok, så baller bare planene på seg, selv om jeg var ganske bestemt på å holde den 90% original.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miklysa Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Bilder! Nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Gratulerer med flott kjøremaskin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Snadder! Og igjen, Gratulerer med FET bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Ekkelt Neida. Her er det bare å lø på med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Gratulerer så masse!!!! Det er nok ikke bare du som har denne som drømmebil! Faen ta deg, hehe! Når kan jeg komme innom for en prøvetur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Gratulerer Liker godt det siste punktet på planene :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchestr Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Høres utrolig gromt ut! Gratulerer. Som resten sier her, se å få ut noen bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Gratulerer!!! Har du fått solgt E46 M3en da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 nam nam Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Gratulerer så meget, ja med siste punket på lista blir det nok en orntlig krutt tønne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Gratulerer så masse! Den der gleder jeg meg til å se bilder av!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 Utrolig hyggelig med gratulasjoner, folkens:D og Såklart er det bare å Sitte på en tur:) vi har alle en felles lidenskap, så det er bare gøy:) Jeg har ikke sovet så mye i natt, jeg..... Min forrige bil (e46) blir nemlig hentet om ca 4-5 timer. Så tar jeg fly til Ålesund.... :D ...litt ekstra mye som skal skje i dag, kan du si:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Får håpe ny-eieren til den nydelige E46en tar videre godt vare på den:) Ikke spar på bilder av E92en når du legger ut! Misunner deg litt for den altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå