jonr- Skrevet November 11, 2011 Forfatter Skrevet November 11, 2011 Nei det var altså med en spøkende tone :* Hva slags bil skal du ha nå da? En med bak eller 4-hjuls trekk Spyl den gjerne etter en tur, men den overdrevne detailingen kan fort ta av JonR... just drive the damn thing. Life`s too short... så sant, så sant..
Fredrik Skrevet November 11, 2011 Skrevet November 11, 2011 Spyl den gjerne etter en tur, men den overdrevne detailingen kan fort ta av JonR... just drive the damn thing. Life`s too short... +1... og etter å ha byttet noen fine biler... gresset er ikke nødvendigvis grønnere på den andre siden av gjerdet.
Erebus Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Hva med R8 JonR? Tipper de kryper ned mot millionen snart...
Gjest Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 - klarlakken er litt mer "appelsinaktig", så det stusset jeg på igår. Jeg visste ikke at det var en årsak til det, men da er det oppklart Hvis du våtsliper den og rubber opp, blir den speilblank uten appelsinhud !
-Martin- Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Er jo bare å sette av ei uke til det..! Eller en større sum daler.
jonr- Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Skrevet Februar 2, 2012 - klarlakken er litt mer "appelsinaktig", så det stusset jeg på igår. Jeg visste ikke at det var en årsak til det, men da er det oppklart Hvis du våtsliper den og rubber opp, blir den speilblank uten appelsinhud ! Det hørtes ut som mye arbeid
jonr- Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Skrevet Februar 2, 2012 Jeg har bestilt senk, eksos og prøver nå å finne et sett med fete felger. Eksosen ble installert i dag. Her er et lite klipp. Synd at hjulspinnet ødela lydbildet helt, det tenkte ikke jeg på. lydklipp kaldstart (ikke min) og klippet som avgjorde hvilket anlegg som ble kjøpt.
spruddel Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Hvor fikk du den montert? Hvor mye av det originale er fjernet? Grom lyd!
Torek Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Herlig at du duller litt med bilen, Jon. Jeg var en stund litt nervøs for at den skulle forbli klin org, men dette kan likes
Thewiz Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Har sett bilen din ligge på finn.no lenge. Vanskelig å få solgt denne regner jeg med. Ikke mange som har nærmere en million å svi av på M-bil.
jonr- Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Skrevet Februar 3, 2012 Hvor fikk du den montert? Hvor mye av det originale er fjernet? Grom lyd! Montert på verksted, bakre del. Ble veldig fornøyd. Det høres sinnsykt ut i virkeligheten. Glad jeg gikk for Eisenmann RACE og ikke sport (som jeg hadde på e46n)Herlig at du duller litt med bilen, Jon. Jeg var en stund litt nervøs for at den skulle forbli klin org, men dette kan likes Hehe.. Nå blir det litt snacks på den Har sett bilen din ligge på finn.no lenge. Vanskelig å få solgt denne regner jeg med. Ikke mange som har nærmere en million å svi av på M-bil. Ja, den har ligget der lenge lenge lenge. Jeg har nå avtale med en bilforhandler om at hvis bilen skal selges mot vårparten, så skal de selge den for meg. Mulig det skremmer noen kjøpere at den selges privat.
-Martin- Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Gleder meg til å se/høre den nye eksosen, hvis du skal til Gardermoen imrg?
jonr- Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Skrevet Februar 3, 2012 Gleder meg til å se/høre den nye eksosen, hvis du skal til Gardermoen imrg? Ja, jeg skal muligens det. Vil bare vite om det er akseptabelt føre der, før jeg tar turen. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå