Gå til innhold

BMW E92 M3 (nå blir det en nyere ///M i garasjen)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 214
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skjønner ikke hvorfor folk absolutt skal ha skikkelig breie dekk på breie felger, når det er snakk om gromme biler :S er det ikke lov med strekk liksom? synes det er tøft med strekk uansett hvordan bil jeg, og at folk med m3'r og m5'r kjører med strekk og grom senk er tøft! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg har det ;)

,men bilen har egentlig stått rolig de siste mnd ifbm at den skal selges.

Det virker ikke som jeg får solgt den og da må den beholdes.. Tenkte å kjøpe inn diverse om den ikke blir solgt ila sommeren..

Jeg vil veldig gjerne selge den, så rop ut om dere vet om noen som kan være interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor folk absolutt skal ha skikkelig breie dekk på breie felger, når det er snakk om gromme biler :S er det ikke lov med strekk liksom? synes det er tøft med strekk uansett hvordan bil jeg, og at folk med m3'r og m5'r kjører med strekk og grom senk er tøft! :)

grunnen er vel at mange vil ha dekk/felg dim med funksjon som står til resten av bilen. klart det finnes en gylden middelvei, da jeg regner med 17' og værtfall 18' er mer funksjonelt race/bane messig enn 19' på M3'n. Personlig syns jeg mye strekk hører mest hjemme på en GT/cruiser type bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg har det ;)

,men bilen har egentlig stått rolig de siste mnd ifbm at den skal selges.

Det virker ikke som jeg får solgt den og da må den beholdes.. Tenkte å kjøpe inn diverse om den ikke blir solgt ila sommeren..

Jeg vil veldig gjerne selge den, så rop ut om dere vet om noen som kan være interessert.

Hvorfor selge? Vurderte lenge om jeg skulle ha E92 m3, eller e46 - havna på e46 m3(V8ern til ss) som jeg skal hente på onsdag:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger fordi jeg vil ha noe med TURBO :)

Snakka med deg på tlf, angående grøftlys på m3 e92n :D Uaktuelt med bil uten grøftlys uansett om det er innsug eller hva det no enn er, sa jeg skulle evt ringe deg tilbake - men jeg bestemte meg for e46n til SSperformance (M3)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakka med deg på tlf, angående grøftlys på m3 e92n :D Uaktuelt med bil uten grøftlys uansett om det er innsug eller hva det no enn er, sa jeg skulle evt ringe deg tilbake - men jeg bestemte meg for e46n til SSperformance (M3)

Jeg antok at du ikke kom til å ringe opp igjen, da du åpnet samtalen med å spør om det var grøftelys. hehe. Er ikke mange som vil ha grøftelys på E92 M3, tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antok at du ikke kom til å ringe opp igjen, da du åpnet samtalen med å spør om det var grøftelys. hehe. Er ikke mange som vil ha grøftelys på E92 M3, tror jeg :)

Små mangler som gjør skjønnheten, hvertfall for meg - synes det er direkte stygt uten , folk kan si hva de vil - det er hva jeg mener. Grunnen til at jeg ikke valgte E92 er pga salg, kanskje litt for vanskelig å kvitte seg med, følgt med på M3 markedet en god stund nå - De som har E92 sliter, folk har ikke så mye penger, hvertfall ikke de fleste. Jeg gadd rett å slett ikke å sitte med det problemet

Du får nok solgt, må bare finne riktig person med penger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor vanskelig kan det være å ettermontere et opplegg. Merkerlig dersom dette er totalt avgjørende for å kjøpe en bil eller ikke.

Fin M3 forresten! :D Liker felgene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor vanskelig kan det være å ettermontere et opplegg. Merkerlig dersom dette er totalt avgjørende for å kjøpe en bil eller ikke.

Fin M3 forresten! :D Liker felgene!

Var ikke avgjørende, ringte å hørte om det lot seg gjøre:)

Det som var avgjørende ved kjøp, var evt videresalg av bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...