jonr- Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2012 Jeg er enig med deg på det siste. Du slapp nok et problem mtp videresalg. Hadde jeg visst at M3n var så tungsolgt, så hadde jeg aldri kjøpt den. Synes det er synd at de ikke blir solgt til riktig pris. Ettersom jeg ikke er nødt til å selge den, så vil jeg heller ikke dumpe prisen. Hadde jeg dumpet den til 750k, så er det heller ikke sikekrt at den ville blitt solgt og da mister det sin hensikt. Helt forferdelig, spør du meg. edit: fjernet bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Meget stilig M3! Må bare blande meg litt inn, for når du skal selge en så ufornuftig bil (sportsbil) til 8-900.000.- kr og er grinete fordi den er tungsolgt Altså, hvor mange mennesker i det landet her kan kjøpe seg noe så dyrt for kun underholdningens skyld, ikke mange.... Ergo er jo slike biler tungsolgte.... Måtte bare få det sagt da dette er jo eneste grunn til at den er tungsolgt... Men alt ordner seg, så også for deg , men tålmodigheten brister kanskje snart?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Er jo en liten håndfull mennesker som er potensielle kjøpere av en slik bil. Ikke er den særlig praktisk, forsikringen er dyr og avgiftene for morroa er svinhøy - dog er den interessant for øye for svært mange! Hadde jeg hatt penger å svi av på noe slikt, vell så hadde jeg gjort det. Missunner folk som har muligheten til å kjøre rundt i forholdsvis nye M-biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 missunner folk som kan kjøre både nye og gamle m-biler jeg! de eldre blir jo ikke akkurat billigere for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 På meg virker det som de går nedover og nedover i pris helt til samlerverdien dukker opp når bilen blir rundt 15-20 år gammel, så går prisen noe oppover igjen. Har du da en godt vedlikeholdt bil med OK km-stand, så skulle jeg ville tro at du kan ha et kjøretøy som stiger i verdi - og det er slett ikke værst! E30 M3 ligger vel i snitt over E36 M3 i pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 Nye bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurthest Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Jeg kunne i utgangspunktet tenkt meg en e92 M3, men biler i den klassen (til den prisen) vil jeg kun vurdere dersom dem er 100% original. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 Men alt ordner seg, så også for deg , men tålmodigheten brister kanskje snart?! This^ Hold på tålmodigheten, å ikke la deg dumpe mere i pris, til slutt kommer det en med for mye penger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet August 5, 2012 Forfatter Share Skrevet August 5, 2012 Bilen er solgt og gikk opp til Ålesund. Gi gjerne lyd om dere ser noe til bilen. Den var merkelig nok enda finere å se på da ny eier kjørte av gårde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Legg gjerne ut bilder og info om det nye leketøyet ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet August 5, 2012 Forfatter Share Skrevet August 5, 2012 Legg gjerne ut bilder og info om det nye leketøyet ditt! Litt info. Kommer kanskje en mer utdypende "prosjekt"-tråd på PorscheForum etterhvert. Jeg tenkte meg også å møte opp på BMW treff den 22.aug. på Vålerbanen. Håpe jeg får kjøre på banen selv om jeg har byttet merke Porsche 911 tt kjøpt hos Porsche Center Oslo. Den hadde kun 45700km på telleren da jeg kjøpte. Nå har den rundt 46k. 2 eiere. Alle servicer. Ikke skadet. De hevder at dette er en av de fineste eksemplarene av denne typen og jeg kan ikke være mer enig. Fremstår som strøken 3-delte Cargraphic felger med Ps2 dekk. Rådyre kvalitetsfelger og dekk. Techart understell gir ultimat go-kart følelse. P.t er motor urørt, men bilen blir levert inn neste uke for litt trim.. Regner med nesten 800nm da jeg er ferdig, så da skal det sparke skikkelig Jeg skal også bytte til RUF eksos, diverse carbon utv. innv., og carbon-bøttestol fra GT3RS + noe annet snacks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Den porscha så jo super ut! Porscher har en tendens til så være enda råere i virkeligheten enn på bilder så jeg misunner deg virkelig der. Gleder meg til å se den m3'en rundt om her, er ikke så veldig ofte jeg ser sånne biler her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 tøff bil ! hva slags treff er 22 august ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Bilen er solgt og gikk opp til Ålesund. Gi gjerne lyd om dere ser noe til bilen. Den var merkelig nok enda finere å se på da ny eier kjørte av gårde Tror jeg så denne i Molde forrige uke, grei lyd i eksosen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Gratulerer med ny boble Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå