Lars P Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 grattis og velkommen i klubben! fett fargevalg - var mitt alternativ til min interlagos det der! har du noen av de samme observasjonene som meg? - mye mer komfor bil i EDC comfort vs e46..? - drar hardere, men mindre dramatisk skyv, og mye jevnere..? - mer grep under hard høyrefot...? - mye bedre seter..? - lyden på tomgang burde vært som de 2 første minuttene ved kaldstart hele tiden..? - drikker litt mer "suppe" enn e46..? - mye dårligere klarlakk enn e46...? .....( "miljølakk") - verdens beste ratt vs noen andre biler...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Å dæven for en bil! Gratulerer Dette er min drømmebil nr #1 ! Må berre få meg feit jobb med enda feitere lønn først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Ja, grattis med ny grombil! Den hørtes sint ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HSA Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Flott bil ESS ja, noen tanker om hvilket steg du vil gå for? Har vurdert det selv, men er litt bekymret med tanke på godkjenning, EU-kontroll, forsikring osv. Er det uproblematisk å få den gjennom kontroll senere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 grattis og velkommen i klubben!fett fargevalg - var mitt alternativ til min interlagos det der! har du noen av de samme observasjonene som meg? - mye mer komfor bil i EDC comfort vs e46..? - drar hardere, men mindre dramatisk skyv, og mye jevnere..? - mer grep under hard høyrefot...? - mye bedre seter..? - lyden på tomgang burde vært som de 2 første minuttene ved kaldstart hele tiden..? - drikker litt mer "suppe" enn e46..? - mye dårligere klarlakk enn e46...? .....( "miljølakk") - verdens beste ratt vs noen andre biler...? - komfort er av en annen verden. INGEN lyder fra noe annet enn motor ved pådrag. Alt er 100% fast og fint og normal kjørbarhet til de grader. - den drar noe mektig fra tidlig tidspunkt. Kontra en original M3, så er det et langt mer dramatisk skyv. Jeg synes ikke at den drar noe spesielt rent (mtp eksplosjonen etter 6500 ) Jeg synes åttern drar kraftig fra 3000rpm og sparker til enda litt etter 6500rpm. - mer grep? tja. Jeg synes SMG kassa til e46 sørget for unormalt godt grep. Det er forsåvidt godt grep i denne også, men den er enda mer villig til å leke. (Dette er nok kun pga smg kontra manuell). - setene er gode, men det var de også i e46. (Du har side-justeringsmulighetene også? ) - hehe! Lyden på tomgang da bilen er kald er helt rå. Den står bare å poffer av seg selv. hehe - den drikker bensin..... ja, jeg har merket det :/ - klarlakken er litt mer "appelsinaktig", så det stusset jeg på igår. Jeg visste ikke at det var en årsak til det, men da er det oppklart - rattet er herlig, men kunne tenkt meg Performance rattet :D (tror det er hakket tøffere ) Å dæven for en bil! Gratulerer Dette er min drømmebil nr #1 ! Må berre få meg feit jobb med enda feitere lønn først takk:D Ja, grattis med ny grombil! Den hørtes sint ut! hehe. sur hele dagen den. Flott bil ESS ja, noen tanker om hvilket steg du vil gå for? Har vurdert det selv, men er litt bekymret med tanke på godkjenning, EU-kontroll, forsikring osv. Er det uproblematisk å få den gjennom kontroll senere? TAkk i lige måde Jeg sikla fælt på den bilen din da du la ut tråd om den for noen mnd tilbake Jeg vil nok gå for 625kitet, da ikke vil være den helt store forskjellen å gå noe veldig mye under det. Jeg er også under vurdering også med de samme tankene som du har. godkjenning osv. Eu god, vil nok gå greit da det ser originalt ut etter et besøk hos ESS. (Det skal de ha ) ,men det er dumt å bli stoppa. Og et videre salg vil også være vanskeligere med ess under panseret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 What? Det er gått 5 sider med snakk og 1 dårlig bilde Ble reint skuffa jeg nå etter å ha bladd meg gjennom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Tøft! og gratulerer så mye med nydelig grombil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 endelig flere bilder. Bimmers opplastingen fungerer ikke enda, men fant en side som klarte å uploade mine bildefiler. bilder s. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Grattis a drømmebil detta! Si fra når du skal til gamle-landet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Gratulerer med en av forumets råeste biler Helt riktig utstyrt og regner med at den blir hakke vassere i ditt eie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 Grattis a drømmebil detta!Si fra når du skal til gamle-landet da? Selvsagt, kompis! ,men du kan vel komme en tur til Hamar? Ta med ///M´n og kose litt med bil og ta noen øl! Gratulerer med en av forumets råeste biler Helt riktig utstyrt og regner med at den blir hakke vassere i ditt eie Tusen takk for det! Får se om den skal få stå inne nede i Aremark i vinter ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Grattis a drømmebil detta!Si fra når du skal til gamle-landet da? Selvsagt, kompis! ,men du kan vel komme en tur til Hamar? Ta med ///M´n og kose litt med bil og ta noen øl! Yes! det kan jeg jo! regner med du har garasjeplass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Gratulerer med ny bil!! Likte fargen på denne! Du skal vel kanskje på treffet ved vikingskipet nå 11 juni ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 Gratulerer med ny bil!! Likte fargen på denne! Du skal vel kanskje på treffet ved vikingskipet nå 11 juni ? tusentakk for det! Ja, jeg skal på treffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Da må jeg ta en titt på denne også Titta litt på E46'n din på Våler og Valle Hovin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå