Gå til innhold

BMW E92 M3 (nå blir det en nyere ///M i garasjen)

Share

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...
  • Svar 214
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har akkurat kjørt 2500km på 1 ukes bil-ferie-tur. Jeg er meget positivt overrasket over hvor mye M3n er villig til å ta inn i bagasjerommet :D

Da coupen er så "familievennlig", så er jo valget ganske enkelt den dagen det blir unger.. :P (sedan :D )

Er også bestilt eksos og venter på svar ang. senk.

Gleder meg til grommere lyd :D

edit:

bilde av første natten i telt.

jqcc26fpdls3wm7tilk6.jpg

g07o05ph0tb0dmkp9wjc.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sku gjerne kjørt de 2500km for deg 8)

Finnes ikke sjalu i det hele tatt! :^o

:P Var en deilig tur. Ble skikkelig godt kjent med bilen.

hvilken eksos??

Valget falt på supersprint denne gangen :)

nærmere bestemt race :D

Litt mer brutalt enn eisenmann sport, men langt fra gruppe M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Jeg venter fremdeles på eksosen. Noen av delene har kommet, men den bakerste delen mangler.

Har forøvrig hatt bilen hos AUTO CLEAN på elverum - Øyvind Braaten.

Jeg ble MEGET fornøyd! Han har en service uten like. Jeg kan anbefale han på det sterkeste.

Den ble mildt rubbet og lagt på diverse swiss wax. Innvendig ble det kun tatt skinnrens. De som kjenner meg vet at jeg sitter med filla for hvert eneste nytt støvkorn innvendig. hehe. Har støv på hjernen, så vi trengte ikke ta interiørshine.

Det finnes noen bilder etter behandlingen, men de er tatt i ekstremt dårlig lys hvor man ikke helt kan se at bilen er blank. Jeg prøver å få tak i en fotograf om dagen som kan ta noen "profesjonelle" bilder av bilen, slik at de yter rettferdighet mot han som har brukt mange timer på å shine den ;)

litt lenger opp la jeg ut bilde av bilturen. Bagasjerommet er fulllastet og det eneste jeg måtte ha inni bilen var en fryseboks og et par tepper. Nesten like god plass som i 5érn ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Haug: hehe, stemmer det.. Ut ved Wienkrysset? :P

Her er litt mer original lyd. Jeg kjørte på bane idag. Vant også peoples choice. morro :D

en liten videosnutt. (dårlig kvalitet pga komprimeringen da jeg sendte den til emailen.)

et par nye bilder også. Tatt ved et grustak bortenfor telenor-arena.

je478yeifqo0tlhxqsox.jpg

kqrs26p6p2pekhb5346t.jpg

69a63w34f6ma21qg58v6.jpg

62pw8x0n0eb05oitb3m1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter fremdeles på eksosen. Noen av delene har kommet, men den bakerste delen mangler.

Har forøvrig hatt bilen hos AUTO CLEAN på elverum - Øyvind Braaten.

Jeg ble MEGET fornøyd! Han har en service uten like. Jeg kan anbefale han på det sterkeste.

Den ble mildt rubbet og lagt på diverse swiss wax. Innvendig ble det kun tatt skinnrens. De som kjenner meg vet at jeg sitter med filla for hvert eneste nytt støvkorn innvendig. hehe. Har støv på hjernen, så vi trengte ikke ta interiørshine.

Det finnes noen bilder etter behandlingen, men de er tatt i ekstremt dårlig lys hvor man ikke helt kan se at bilen er blank. Jeg prøver å få tak i en fotograf om dagen som kan ta noen "profesjonelle" bilder av bilen, slik at de yter rettferdighet mot han som har brukt mange timer på å shine den ;)

litt lenger opp la jeg ut bilde av bilturen. Bagasjerommet er fulllastet og det eneste jeg måtte ha inni bilen var en fryseboks og et par tepper. Nesten like god plass som i 5érn ;D

Hvor holder Auto clean på elverum til?

sykt rå bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...