HSA Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Sender deg en pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2011 Jeg har akkurat kjørt 2500km på 1 ukes bil-ferie-tur. Jeg er meget positivt overrasket over hvor mye M3n er villig til å ta inn i bagasjerommet Da coupen er så "familievennlig", så er jo valget ganske enkelt den dagen det blir unger.. (sedan ) Er også bestilt eksos og venter på svar ang. senk. Gleder meg til grommere lyd edit: bilde av første natten i telt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 Sku gjerne kjørt de 2500km for deg Finnes ikke sjalu i det hele tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 hvilken eksos?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2011 Sku gjerne kjørt de 2500km for deg Finnes ikke sjalu i det hele tatt! Var en deilig tur. Ble skikkelig godt kjent med bilen. hvilken eksos?? Valget falt på supersprint denne gangen nærmere bestemt race Litt mer brutalt enn eisenmann sport, men langt fra gruppe M. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 Gromt!! Litt mer lyd har den bare godt av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet August 1, 2011 Forfatter Share Skrevet August 1, 2011 Jeg venter fremdeles på eksosen. Noen av delene har kommet, men den bakerste delen mangler. Har forøvrig hatt bilen hos AUTO CLEAN på elverum - Øyvind Braaten. Jeg ble MEGET fornøyd! Han har en service uten like. Jeg kan anbefale han på det sterkeste. Den ble mildt rubbet og lagt på diverse swiss wax. Innvendig ble det kun tatt skinnrens. De som kjenner meg vet at jeg sitter med filla for hvert eneste nytt støvkorn innvendig. hehe. Har støv på hjernen, så vi trengte ikke ta interiørshine. Det finnes noen bilder etter behandlingen, men de er tatt i ekstremt dårlig lys hvor man ikke helt kan se at bilen er blank. Jeg prøver å få tak i en fotograf om dagen som kan ta noen "profesjonelle" bilder av bilen, slik at de yter rettferdighet mot han som har brukt mange timer på å shine den litt lenger opp la jeg ut bilde av bilturen. Bagasjerommet er fulllastet og det eneste jeg måtte ha inni bilen var en fryseboks og et par tepper. Nesten like god plass som i 5érn ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 Blir spennende med ny eksos! Var ikke akkurat kjedelig å høre på når du gav på ut på E6 her om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 Haug: hehe, stemmer det.. Ut ved Wienkrysset? Her er litt mer original lyd. Jeg kjørte på bane idag. Vant også peoples choice. morro en liten videosnutt. (dårlig kvalitet pga komprimeringen da jeg sendte den til emailen.) et par nye bilder også. Tatt ved et grustak bortenfor telenor-arena. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 For noen nydelige bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bulland Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Nydelig bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Jeg har også tatt bilder ved det grustaket. Det er til venstre i rundkjøringen hvor man tar til høyre for å kjøre bak stadioen? Tok noen bilder der med dutten på forumet. Feit bil, ser du bruker den ordentlig også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgis Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Jeg venter fremdeles på eksosen. Noen av delene har kommet, men den bakerste delen mangler.Har forøvrig hatt bilen hos AUTO CLEAN på elverum - Øyvind Braaten. Jeg ble MEGET fornøyd! Han har en service uten like. Jeg kan anbefale han på det sterkeste. Den ble mildt rubbet og lagt på diverse swiss wax. Innvendig ble det kun tatt skinnrens. De som kjenner meg vet at jeg sitter med filla for hvert eneste nytt støvkorn innvendig. hehe. Har støv på hjernen, så vi trengte ikke ta interiørshine. Det finnes noen bilder etter behandlingen, men de er tatt i ekstremt dårlig lys hvor man ikke helt kan se at bilen er blank. Jeg prøver å få tak i en fotograf om dagen som kan ta noen "profesjonelle" bilder av bilen, slik at de yter rettferdighet mot han som har brukt mange timer på å shine den litt lenger opp la jeg ut bilde av bilturen. Bagasjerommet er fulllastet og det eneste jeg måtte ha inni bilen var en fryseboks og et par tepper. Nesten like god plass som i 5érn ;D Hvor holder Auto clean på elverum til? sykt rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Flotte bilder, Jon! Digger gråfarga sammen med carbontaket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Øyvind er SUPERFLINK! Han holder til 200 meter lenger sør enn Europris på vestiden av Elverum. Rett bak Tor Løkken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå