Gå til innhold

BMW E92 M3 (nå blir det en nyere ///M i garasjen)

Share

Anbefalte innlegg

Kan skrive under på at Øyvind er dyktig, ja.

Han høvla over E36'n min for et par uker siden også. Resultatet er upåklagelig, og servicen er nok den beste jeg har vært borti noen gang.

Vet hvor jeg skal sette fra meg E30'n når den skal få behandling, iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 214
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sitat fra salgsannonse:

"Entusiast-eid bil luftes for salg pga at interessen for å ha en sånn bil, rett og slett er dabbet av. I starten var denne verdt hver eneste krone, men nå er snart fornuften og vinteren ankommet, så jeg innser at den koster mer enn hva den smaker - i hvertfall under vinterstid, da den kun vil stå i vinterdvale"

Ærlig er du vertfall :P Om det var den beste salgsreplikken jeg har lest, er en annen sak :wink:

Lykke til med salget av en sykt pen M3!! Skulle så gjerne ha kjøpt den av deg. Men lottogevinsten lar vente på seg #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Ja, bilen ligger fortsatt til salgs. Det er liten interesse på den..

Jeg må nok belage meg på å ha den i vinter om jeg skal satse på et rent salg.

Det blir i tilfelle ekstra morsomt å ta den ut til våren igjen og kanskje da med noen oppgraderinger :)

Vinteren blir uansett langt morsommere med en billig 4x4 eller bmw som jeg ikke er så redd for.

Denne vil ikke bli brukt.

Jeg bestilte også pærer fra denne siden: http://www.dybvik-trading.no/

Det gjør utrolig mye med fronten å oppgradere fra gule til hvite ringer.

Her er et par bilder. Skal ta noen nye på dagtid.

mqml5r91bj93jgs9nbhz.jpg

3pvpaorsocptp07r2tpj.jpg

lnqvj7pil2vccxzlf1w3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Hvor mye tar han på auto clean for å polère å legge på voks?

Forresten utoolig nydelig bil Jonr ;)

Beklager sent svar! Han tok vel 1000-3000kr. Husker ikke nå. Han er ikke den billigste, men han tar en riktig pris ifht arbeidet han legger i. Pluss at han bruker gode produkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde med interessen? Har lest igjennom hele tråden nå og det startet jo så bra, nå plutselig er det ikke verdt det? What happend? :\

Det er en del ulike faktorer til det, men det er ingen hovedårsak til at jeg vil selge den. Jeg tror det er mange små faktorer som har tatt det valget for meg.

Litt at jeg har hatt M3 i 3år (e46 og e92) og er lysten på noe annet. Jeg har vel aldri hatt en bil i mer enn 3 år da jeg liker å bytte.

Litt fordi at jeg kvier meg til å ta bilen på en luftetur bare fordi jeg "må" vaske den da turen er omme. Det kan gå uker før jeg henter den ut fra garasjen og da har jeg ikke samvittighet til å la den stå der møkkette. Ergo, så må jeg nesten planlegge lufteturene med M3n ettersom jeg trenger 1 time på vask og tørk etter at turen er ferdig.

På vinter vil den ikke bli brukt, så da har jeg bilen kun til pynt i garasjen. Og det er ikke noe gøy.

Det høres kanskje rart ut at jeg skal være så lei etter så kort tid. M3 var/er jo en av mine drømmebiler,men en slik bil er morsomst å ha på sommeren. -Og jeg får jo kjøpt igjen en M3 om savnet blir for stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde med interessen? Har lest igjennom hele tråden nå og det startet jo så bra, nå plutselig er det ikke verdt det? What happend? :\

Det er en del ulike faktorer til det, men det er ingen hovedårsak til at jeg vil selge den. Jeg tror det er mange små faktorer som har tatt det valget for meg.

Litt at jeg har hatt M3 i 3år (e46 og e92) og er lysten på noe annet. Jeg har vel aldri hatt en bil i mer enn 3 år da jeg liker å bytte.

Litt fordi at jeg kvier meg til å ta bilen på en luftetur bare fordi jeg "må" vaske den da turen er omme. Det kan gå uker før jeg henter den ut fra garasjen og da har jeg ikke samvittighet til å la den stå der møkkette. Ergo, så må jeg nesten planlegge lufteturene med M3n ettersom jeg trenger 1 time på vask og tørk etter at turen er ferdig.

På vinter vil den ikke bli brukt, så da har jeg bilen kun til pynt i garasjen. Og det er ikke noe gøy.

Det høres kanskje rart ut at jeg skal være så lei etter så kort tid. M3 var/er jo en av mine drømmebiler,men en slik bil er morsomst å ha på sommeren. -Og jeg får jo kjøpt igjen en M3 om savnet blir for stort.

Hvis det er et slit å vaske bilen og holde den vedlike, er du ikke entusiast nok :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er et slit å vaske bilen og holde den vedlike, er du ikke entusiast nok :wink:

De som kjenner meg vet hvor entusiast jeg er. Hvis det er din tilbakemelding tror jeg du misforsto teksten :)

Jeg kan forklare det enklere med at jeg har lyst på en annen bil. Har en i kikkerten, men vi blir ikke helt enige med bytteprisene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...