Glenglen Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 AAAAAAAAAaaaaawww... jeg falt for nakne damer linken din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet November 20, 2011 Forfatter Share Skrevet November 20, 2011 Haha, herlig kanskje jeg burde legge ut noen nakene damer her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Var sikker på jeg skulle ende opp på BMW og damer tråden jeg, grrr! Fin bil tho, følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 fin måte å få lesere! Takk takk, har bestilt gul lyktefilm nå, var mest fordi det var så billig. Spent på hvordan det blir, kan jo bare rives av om der skulle bli stygt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Hvor kjøpte du, lurer på å prøve selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 denne kjøpte jeg Har ikke fått den enda, så vet ikke noe om kvaliteten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 Få ut bilde nå med nye lykter og gromfilteret da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 Hvordan er gulfargen i filmene du fikk tak i? Sett at fargene har vært litt varierende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Desember 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2011 Skal få lagt ut et bilde så fort jeg har noe å ta bilder med igjen Gulfargen er egentlig ganske grei, kan ta noen bilder så kan du se selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2012 Da var jeg ute å kjøpte meg lyktespoiler/lyktesenker i dag, fikk en veldig hyggelig pris så tenkte jeg kunne se hvordan det blir! Kjørte en annen vei hjem enn planlagt, og tror du faen meg ikke jeg ble stoppa i teknisk! Så da var det slutt på gule lykter... Skjønner virkelig ikke på hvilken måte mine gule lykter ødelegger for verden, men alt som er uorginalt er tydligvis ulovlig... Faen ass Fikk ikke tatt noen bilder før de måtte av heller, men tror Spruddel tok noen, så kanskje han kan legge de ut her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Fy faen ass, typisk at jeg lurte deg inn på den veien istedenfor å kjøre samme vei tilbake igjen! Men vet ikke hva de skal gjøre om de anmelder deg for å kjøre med gule lykter igjen. De gidder jo ikke gjøre allverden med det, eneste blir nok et forenklet forelegg, så du kan jo finne ut hvor mye det er på, og vurdere om du skal ha det igjen. Jepp, kan legge ut bilde senere jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2012 Det er så uflaks! Ja, kan ringe og høre med dem jeg.. Var jo ikke dyrt, så kan sette på igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2012 Sånn, da har jeg fått meg noe mobil, så med andre ord kan jeg legge ut litt bilder ! Ikke gulelykter lenger, men lyktesenker : Skal ut på ski snart, så tenkte det var best å få på skistativet! Ble også litt inspirert av en annen ix turing her med skistativ, så håper det går bra og at bilen ikke ble for like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Flott høyde på bilen synes jeg Bæææda Vegvesenet helt med gule lyktefilmer altså? Hvor hadde de teknisk? Hittil fått med meg at de sperrer tunelløpet som går opp mot ryenkrysset(svartdalstunellen) og sjekker alle biler som kommer opp der og vektstasjonen på Taraldrud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå