Gå til innhold

Førstebil - E30 325iXT - solgt

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

Da var jeg ute å kjøpte meg lyktespoiler/lyktesenker i dag, fikk en veldig hyggelig pris så tenkte jeg kunne se hvordan det blir!

Kjørte en annen vei hjem enn planlagt, og tror du faen meg ikke jeg ble stoppa i teknisk! Så da var det slutt på gule lykter... Skjønner virkelig ikke på hvilken måte mine gule lykter ødelegger for verden, men alt som er uorginalt er tydligvis ulovlig... Faen ass

:police::angry:

Fikk ikke tatt noen bilder før de måtte av heller, men tror Spruddel tok noen, så kanskje han kan legge de ut her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen ass, typisk at jeg lurte deg inn på den veien istedenfor å kjøre samme vei tilbake igjen! Men vet ikke hva de skal gjøre om de anmelder deg for å kjøre med gule lykter igjen. De gidder jo ikke gjøre allverden med det, eneste blir nok et forenklet forelegg, så du kan jo finne ut hvor mye det er på, og vurdere om du skal ha det igjen. Jepp, kan legge ut bilde senere jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da har jeg fått meg noe mobil, så med andre ord kan jeg legge ut litt bilder !

Ikke gulelykter lenger, men lyktesenker :

5ol88xwtabckvfhhtqlm.jpg

7igr2erro6dcv6t9kw9a.jpg

Skal ut på ski snart, så tenkte det var best å få på skistativet!

Ble også litt inspirert av en annen ix turing her med skistativ, så håper det går bra og at bilen ikke ble for like :)

4d448jdp7gla12wxti61.jpg

k3x8qmfqk14dumnw2e8d.jpg

x2ckfvig3mpy2j7qj9lj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott høyde på bilen synes jeg :)

Bæææda Vegvesenet helt med gule lyktefilmer altså?

Hvor hadde de teknisk? Hittil fått med meg at de sperrer tunelløpet som går opp mot ryenkrysset(svartdalstunellen) og sjekker alle biler som kommer opp der og vektstasjonen på Taraldrud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...