Skilbert Skrevet August 26, 2012 Forfatter Share Skrevet August 26, 2012 har fiksa litt rust når jeg tenker meg om! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 Søren, vasket den med for varmt vann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Kjøpt tilbake Golf 2'ern nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 Ja, savna den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 hvorfor solgte du den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Driver å sparer penger til studier nå, bilen var nok mitt største pengesluk, så da måtte den gå. Blir triste greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå