Gå til innhold

Performance BMW Magazine

høkkert
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har abonnert på et tysk blad i mange år. Har aldri fått noen regning på moms. Porto er inkludert i abonnementsprisen, men det kan sikkert være forskjellig fra blad til blad. Tipper at det er verdien av hvert blad som teller, så så lenge et enkelt blad koster under 200 kroner, så er det momsfritt uansett hva abonnementet koster. Når jeg tenker meg om, så har jeg ikke fått refundert den tyske momsen, men det blir uansett mye billigere enn å kjøpe hos Narvesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer du ikke legge like fin kabel på avtrederen mens du sliter labbene over en iPad som om du drar i noen papirark?

Ser dog ikke helt for meg at jeg klarer å forsvare en 5000 kroners iPad for å spare 50,- på et magasin. :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer du ikke legge like fin kabel på avtrederen mens du sliter labbene over en iPad som om du drar i noen papirark?

Ser dog ikke helt for meg at jeg klarer å forsvare en 5000 kroners iPad for å spare 50,- på et magasin. :-k

Vel, tror ikke han mente at du skal kjøpe den en iPad til 5000 heller, for så å kjøpe magasiner via AppStore...

Er vel heller et tips til de som HAR iPad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iPad er helt genialt, anbefaler det til andre ting også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den wheelgap lineren var jævli fin :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den wheelgap lineren var jævli fin :lol:

Hehehe, ja den er fin den! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke se ett eneste fornuftig bruksområde til en slik dings, men for all del, sikkert et morsomt leketøy for folk som har råd til slikt. ;)

Den koster litt ja, men sånn er det desverre med Eple produkt! :(

Men når du først har kjøpt et produkt, så stopper det ikke der...hehehe! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke se ett eneste fornuftig bruksområde til en slik dings, men for all del, sikkert et morsomt leketøy for folk som har råd til slikt. ;)

Man kan f.eks. sitte her på hytta i skjærgården å svare på ett teit innlegg på bimmers.no via 3G nettverket, påfulgt av en tur innom yr.no som lover sol og 23 grader i morgen også :wink:

Har ennå tilgode å treffe noen som har angret på kjøpet av en IPad :mrgreen:

Forresten sykt rå den e92'n i juli utgaven av bladet (hvis dere har motatt papirutgaven ennå :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...