kurthest Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Fikk tatt noen bilder av bilen i dag, de ble ikke helt opptimale, men gir likevel et inntrykk av bilen. Det er jammen ikke lett å ta bra bilder av bil når sola skinner. Bilen har det aller meste av utstyr, med unntak av telefonintegrasjon/bluetooth. Har derfor gått til innkjøp av en Supertooth Voice, som henger på solskjermen og fungerer meget bra sammen med iPhone 4! Har tidligere vært i fiendeleiren (Audi), men er nå frelst. Denne bilen er en drøm å kjøre (Vet ikke hvordan disse bildene skalerer, men de er i utgangspunktet 1280 pixler i bredden alle sammen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Utrolig fet bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 nydelig bil !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Gratulerer med pen bil og grom motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Lovely! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Meget fin bil der ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Grattis med konge bil! 2 ting du bør vurdere er sort grill samt BMW perfomance eksosen! husker ikke hva eksosen koster, men du kommer til å le hver gang du starter bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurthest Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 Takker for hyggelige tilbakemeldinger! Milhouse: Har tenkt litt på å skifte grillen, men ser det litt an da jeg skal ta en omlakkering av bilen (Var hos Ditec og de anbefalte å lakke panser osv før jeg tar Ditec behandling, pga endel steinsprut jeg har fått). I så måte vurderer jeg også evt å bytte farge, det er helt vanvittig hvor synlig små skader i lakken er på sort farge (evt kan de kanskje bruke sort grunning?) Når det gjelder eksosen så er jeg fornøyd slik den er orginal, lite lyd ved normal kjøring/cruising passer meg ypperlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Gratulerer med pen bil Så en veldig liknende bil i Oslo for noen dager siden, er du fra Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 335!! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå