kurthest Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Fikk tatt noen bilder av bilen i dag, de ble ikke helt opptimale, men gir likevel et inntrykk av bilen. Det er jammen ikke lett å ta bra bilder av bil når sola skinner. Bilen har det aller meste av utstyr, med unntak av telefonintegrasjon/bluetooth. Har derfor gått til innkjøp av en Supertooth Voice, som henger på solskjermen og fungerer meget bra sammen med iPhone 4! Har tidligere vært i fiendeleiren (Audi), men er nå frelst. Denne bilen er en drøm å kjøre (Vet ikke hvordan disse bildene skalerer, men de er i utgangspunktet 1280 pixler i bredden alle sammen)
milhouse Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 Grattis med konge bil! 2 ting du bør vurdere er sort grill samt BMW perfomance eksosen! husker ikke hva eksosen koster, men du kommer til å le hver gang du starter bilen!
kurthest Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Skrevet Juli 7, 2011 Takker for hyggelige tilbakemeldinger! Milhouse: Har tenkt litt på å skifte grillen, men ser det litt an da jeg skal ta en omlakkering av bilen (Var hos Ditec og de anbefalte å lakke panser osv før jeg tar Ditec behandling, pga endel steinsprut jeg har fått). I så måte vurderer jeg også evt å bytte farge, det er helt vanvittig hvor synlig små skader i lakken er på sort farge (evt kan de kanskje bruke sort grunning?) Når det gjelder eksosen så er jeg fornøyd slik den er orginal, lite lyd ved normal kjøring/cruising passer meg ypperlig!
spruddel Skrevet Juli 7, 2011 Skrevet Juli 7, 2011 Gratulerer med pen bil Så en veldig liknende bil i Oslo for noen dager siden, er du fra Oslo?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå