Simennzz Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Du trenger vel IBAN og SWIFT-code for å gjøre det? Er litt usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind_m Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2011 Ja, lette litt rundt nå, søkte bank wire transfer.. Huff, for et styr Ingen som har gjort dette før?? Virker veldig tungvint med å kontakte banken og oppgi IBAN og SWIFT-koder i alle retninger.. :S Skulle ønske det var litt lettere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Jeg kjøpte luftfilter fra Modbargains og brukte wire transfer med SWIFT og det hele. Ingen stress det. Jeg brukte dog Jetcarrier og sparte litt på frakta. Hvis du skal handle mye så oppretter du deg en konto (gratis) hos Jetcarrier og tar det med sjøfrakt hvis du har god tid. Jeg betalte ca. 1700 for frakt av 4 stk. felger, luftfilter og ymse småting. Total vekt var vel ca. 60kg. Så kommer jo momsen oppå der igjen. Skulle leverandøren sendt felgene direkte fra California og hjem til meg skulle de nesten ha 1000USD. Så her er det en del å spare. Modbargains operer med gratis frakt innenlands. Så der sparer du også litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind_m Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2011 Nice, takk for d! 1700,- for frakta er jo slett ikke gale i det hele Skal se hva jeg finner ut av etterhvert Takk for deling av erfaring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Har også handlet litt fra modbargains. Synes det går helt fint med betalingsmåten de krever, ikke noe stress det. Fordelen og grunnen til at jeg valgte å handle der var fordi jeg var så drittlei av lykter mer uendelig dårlig passform fra her i norge, at jeg betalte heller det lille ekstra det kosta totalt og få de derfra. Angrer ikke et sekund på det, mye bedre kvalitet og MYE bedre passform. Ser det er led-baklykter du kikker på og kan veldig greit anbefale de, kjøpte som sagt mine fra modbargains for ca 3 år siden og har fungert perfekt hvert sekund etter, ingen feilkoder og kjempe passform. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind_m Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2011 Har også handlet litt fra modbargains. Synes det går helt fint med betalingsmåten de krever, ikke noe stress det.Fordelen og grunnen til at jeg valgte å handle der var fordi jeg var så drittlei av lykter mer uendelig dårlig passform fra her i norge, at jeg betalte heller det lille ekstra det kosta totalt og få de derfra. Angrer ikke et sekund på det, mye bedre kvalitet og MYE bedre passform. Ser det er led-baklykter du kikker på og kan veldig greit anbefale de, kjøpte som sagt mine fra modbargains for ca 3 år siden og har fungert perfekt hvert sekund etter, ingen feilkoder og kjempe passform. Flott at det er folk som har hatt gode erfaringer me ModBargins Blir mer og mer frista til å kjøpe ting derfra Men du sier at lykter fra Norge har dårlig passform? :S Det er vel ikke de fra GS, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Vet ikke hvordan det er med LED-baklyktene fra GS, men desverre har jeg vært relativt lite imponert over de to settene med blinkers fremme til min bil. Det første settet var helt utrolig dårlig passform, det andre var litt bedre, men fremdeles ikke fornøyd. Derfor betaler jeg heller litt ekstra for kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå