Gå til innhold

finn.no Garantert solgt?

goty
 Share

Anbefalte innlegg

Akkurat det der med annonseselgere skjønner jeg hvertfall ikke vitsen med... Hvor blir bilene lagt ut egentlig?

Tekst tv? Jeg kjenner ingen som jeg vet bruker andre plasser enn Finn og Autodb for å handle bil! Autodb er faktisk veldig lite brukt for tiden også har jeg inntrykk av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer litt ann på hvor selgeren ringer fra, som regel så er det kun text tv det gjelder, men jeg har også fått tilbud om anonnse i div blader og aviser, dette er vel egentlig litt gammeldags nå da de som ønsker å kjøpe bil stort sett bruker nettet til søk, og da særlig finn.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en kompis solgte sin passat via annonseselger. De ringte og sa de hadde en som var intr. Han betalte og bilen ble solgt etter et par dager. Ingen andre som hadde ringt på den, kansje de selger til personer med spesielle behov?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda....en 100% strøken E39 M5 med 3 mil på telleren, prisen skulle være 4000.- kr. DA er det garantert salg ;)

God helg.

Garantert vil det aldri bli, plutselig går verden under og ingen personer i verden har mer enn 3999,-. Noe som forøvrig er like sannsynlig. :)

Tilbake til den virkelige verden er det fortsatt ingenting som garantert kan bli solgt uansett hva diverse personer lover. Får man ikke solgt bilen på Finn har man somregel priset den for høyt, eller at bilen er såpass uvanlig at rett kjøper må dukke opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg fikk tilbud om det der "garantert solgt" tenkte jeg at det kanskje var en slags avtale at man betalte mer for annonsen men hvis man ikke fikk solgt, betalte man ingenting.

Noe som forøvrig hadde vært en god ide som hvertfall jeg hadde benyttet meg av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...