goty Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Hei, la ut en BMW til salgs på finn.no i går. Da kom jeg over annonser til en høyere pris som var markert med "GARANTERT SOLGT" Noen som har erfaringer med slike typer annonser? Kan også ta opp diskusjonen om noen her har syntes at det å bruke annonseselgere har vært gunstig. http://www.finn.no/finn/input/combi?adT ... uctId=301# Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Ingenting kan bli "garantert solgt". Det er faktisk rett og slett umulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 joda....en 100% strøken E39 M5 med 3 mil på telleren, prisen skulle være 4000.- kr. DA er det garantert salg God helg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 joda....en 100% strøken E39 M5 med 3 mil på telleren, prisen skulle være 4000.- kr. DA er det garantert salg God helg. Hehe, helt usaklig men bra svar =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Akkurat det der med annonseselgere skjønner jeg hvertfall ikke vitsen med... Hvor blir bilene lagt ut egentlig? Tekst tv? Jeg kjenner ingen som jeg vet bruker andre plasser enn Finn og Autodb for å handle bil! Autodb er faktisk veldig lite brukt for tiden også har jeg inntrykk av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Det kommer litt ann på hvor selgeren ringer fra, som regel så er det kun text tv det gjelder, men jeg har også fått tilbud om anonnse i div blader og aviser, dette er vel egentlig litt gammeldags nå da de som ønsker å kjøpe bil stort sett bruker nettet til søk, og da særlig finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2011 en kompis solgte sin passat via annonseselger. De ringte og sa de hadde en som var intr. Han betalte og bilen ble solgt etter et par dager. Ingen andre som hadde ringt på den, kansje de selger til personer med spesielle behov? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 joda....en 100% strøken E39 M5 med 3 mil på telleren, prisen skulle være 4000.- kr. DA er det garantert salg God helg. Garantert vil det aldri bli, plutselig går verden under og ingen personer i verden har mer enn 3999,-. Noe som forøvrig er like sannsynlig. Tilbake til den virkelige verden er det fortsatt ingenting som garantert kan bli solgt uansett hva diverse personer lover. Får man ikke solgt bilen på Finn har man somregel priset den for høyt, eller at bilen er såpass uvanlig at rett kjøper må dukke opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Da jeg fikk tilbud om det der "garantert solgt" tenkte jeg at det kanskje var en slags avtale at man betalte mer for annonsen men hvis man ikke fikk solgt, betalte man ingenting. Noe som forøvrig hadde vært en god ide som hvertfall jeg hadde benyttet meg av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2011 900 kr for å få en bil GARANTERT solgt ville vært billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå