milhouse Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 tenkte å dele noen bilder fra forrige helg. Var på kurs/motivasjonstur til England. Dere fikk vi besøke fabrikken samt en hel dag med kjøring på goodwood. Fabrikken var helt sinnsyk. Sykt strøkent der inne. Matt grå ghost. farger de har laget innvendig. kommer bilder fra banekjøring etterpå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Kult! Fet motivasjonstur, må jeg si! Mener det var en episode derfra i Mega Factories på Discovery (eller National Geographics?). Helt rått. Har sett noen klipp på TV av RR som kjører. Da ser det ut som om logoen på navkoppen alltid står rette veien. Sa de noe om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Dette så sykt spennende ut! Lett å se at dette ikke akkurat er noen masseproduksjonsfabrikk som spyr ut både det ene og det andre! Er nysgjerrig på det samme som Ogee nevner ang. navkoppen! Stemmer det ikke at innmaten i dashboardet er støpt i ett stykke magnesium for å unngå "rattles and squeeks" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 Kult! Fet motivasjonstur, må jeg si! Mener det var en episode derfra i Mega Factories på Discovery (eller National Geographics?). Helt rått.Har sett noen klipp på TV av RR som kjører. Da ser det ut som om logoen på navkoppen alltid står rette veien. Sa de noe om dette? De sa ikke noe om dette, men det stemmer. Har lagt merke til det. Faktisk når jeg var ca 10 år gammel så hjalp jeg fadern med å bytte hjul på den gamle golfen vår. Da "kjeftet" jeg på han fordi vw merke ikke sto likt på alle felgene. jeg synes det så stygt ut. Vi endret alle sammen og kjørte en tur. Jeg ble sykt skuffet igjen! Men jeg forsto dynamikken bak det! Har forresten vært på fabrikkbesøk både på individual og M fabrikken(sammen) pluss en runde hos BMW/Sauber F1 fabrikken. Når den eksisterte. Skal se om jeg finne noen bilder fra de turene. Dette så sykt spennende ut! Lett å se at dette ikke akkurat er noen masseproduksjonsfabrikk som spyr ut både det ene og det andre! Er nysgjerrig på det samme som Ogee nevner ang. navkoppen! Stemmer det ikke at innmaten i dashboardet er støpt i ett stykke magnesium for å unngå "rattles and squeeks" ? det sa de ikke noe om, men tviler ikke. De fortalte om en kar som hadde bestilt 4 stykke RR de sistte 2-3 årene. En amerikaner. Hvis dere ser på de siste bilder med alle skinnprøvene så er det en gul farge på venstre side. Det var fargen innvendig og utvendig. han bestilte også en ghost som var hvit utvendig og innvendig. Dvs den hadde hvit skinn på gulvet innvendig også. var ikke ett sted den ikke hadde skinn. Bilen kostet i utgangspunktet 350 000£ Men den hadde ekstrautstyr for den samme summen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 Tenkte å legge utt bilder fra banekjøringen. dette var synet som møtte oss.. Vi skulle velge 2 stykk å kjøre med. Hvilke jeg valgte ser dere etterpå. Vi startet med noen runder i Alfa Romeo Giulietta med 235 hk. Satt først på med en som jobbet der for å vise oss banen for så å kjøre litt selv etterpå. Var moro det. Det som er litt spennende med bane er at det ikke er sannfelle eller noe. 10 meter med gress så er det gummidekk og betong... Etter det ble det noen runder i en formel 2000 bil. Den var gammel samt plombert, men det var fantastisk moro. Som dere ser så skal man ikke være veldig mye mer breskuldret en meg for at det ikke går. (Og jeg er ikke stor) Jeg vet at på sånne kjøringer så er de veldig redde for bilene sine. Valget var ikke lett. Kom frem til at jeg ikke fikk teste grense så jeg kunne like gjerne kjøre noe gammel. Jeg viste at jeg skulle kjøre carrera rs. Det har vært en drøm i mange år. Lambo har jeg kjørte tidlliggere, fikk teste en ferrari 430 for 2-3 uker siden så en 360 modena trengs ikke. Mustang ja og jo. Viper, kanskje! Corvetten ofret jeg ikke en tanke. faen heller hvor ikke velge en gammel traver til. Sto mellom e type og cobra. Jaja tar cobraen. Rett og slett en fantastisk opplevelse. Kjempe moro. Bråker sinnsykt, vinden kommer fra alle kanter og det var moro. Meg sammen med begge bilene. Kommer mer bilder etterpå. Sparer det beste til slutt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Carrera RS er bilen jeg hadde hatt som førstevalg også! Vet ikke om jeg hadde klart å bestemme meg for bil nummer to, dog. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 Carrera RS er bilen jeg hadde hatt som førstevalg også! Vet ikke om jeg hadde klart å bestemme meg for bil nummer to, dog. Rs var enkel. Lotus cortinaen hadde jeg også lyst til å prøve. Flere bilder. Kjørte gokart også. kanskje favoritten. En lambo som jakter på en ferrari, mens en tiger moth fly lander. Det var siste del av opplegget. Vi fikk velge mellom å fly tiger moth eller ett lite helikopter. Jeg valgte flyet. Helt klart det sykeste jeg har gjort noen gang. Piloten var en fantastisk kul dame. Vi tok en lupe og en stall. Helt galskap. Jeg fikk også fly flyet. Den var kanskje det mest spennende. En av gutta var ut i helikopter. Meg i luften Rolls Royce fabrikken. banen fra luften. Landingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Utrolig kult! Hadde lett fått litt motivasjon etter en slik tur! Ang. navkoppene så er det vel ikke så mye annet å si en at de faktisk står i ro. Navkoppene kan likevell spinnes, men er sperert fra felgen, og har et lodd nederst på koppen, slik at R-ene vil være rette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 tror virkelig jeg må skaffe meg ny jobb as....damn....misunnelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Må si jeg ble litt misunnelig, får ikke slike motivasjonsturer her hvor jeg jobber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 Må si jeg ble litt misunnelig, får ikke slike motivasjonsturer her hvor jeg jobber Er ikke bare en motivasjonstur. Det har vært en nasjonal salgskonkurranse, samt at det er litt kurs og motivasjonstur. Men en helt uforglemmelig tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Det her er på grensen til at jeg blir syyykelig sjalu... Fyttigrisen du har en kul jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Trodde vi var enige om at du skulle ta meg med på slike ting... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Herregud for en opplevelse! dette kan jeg tenke meg er minner man tar med seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå