Heimstad Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 Hehe. Det var nok Morten Bestilte disse fjærene med 65/40 senk. http://cgi.ebay.de/Federn-65-40-o-80-45 ... 27bca97778 Ingen problem å bestille ett sett til deg og, Morten, men jeg tror vi venter til jeg har fått mine, så vi vet om det er kvalitet, før vi bestiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Høres ut som en god ide =) Hva måtte du ut med ? På den annonsen hadde han jo rette felger iallefall hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 Måtte gi ca 2k, pluss eventuell moms, hvis den blir stoppa i tolla. Så driver jeg å mailer med noen amerikanere om Spax justerbare dempere. Håper de kan sende hit, for da er alt på stell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 dette blir bra når du får den nedpå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 Denna virket strøken etter salgsannonsen å dømme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet August 19, 2011 Forfatter Share Skrevet August 19, 2011 Denna virket strøken etter salgsannonsen å dømme Strøken er den ikke, men den er i veldig god stand i forhold til alder og kilometerstand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet August 27, 2011 Forfatter Share Skrevet August 27, 2011 Da var senkefjærer i hus. Dempere er på gang, så da blir det forhåpentligvis montering innen et par uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet September 10, 2011 Forfatter Share Skrevet September 10, 2011 BMW 525i og Fiat Dino i skjønn forening Litt kult bilde. Dog synd det er crappy mobilkvalitet. Tror jeg må rive meg ut ett kamera snart:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 Denne blir grom når du får den nedpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 Knall bilde Blitt bra den her nå! Låne mine fjærer jeg har på min e28? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet September 10, 2011 Forfatter Share Skrevet September 10, 2011 Denne blir grom når du får den nedpå Tror det vil gjøre seg med senk ja Dempere er på tur, så iløpet av neste uke burde den være litt lavere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet September 10, 2011 Forfatter Share Skrevet September 10, 2011 Knall bilde Blitt bra den her nå!Låne mine fjærer jeg har på min e28? Hehe. Takk for tilbudet, men jeg tror jeg står over Det er vel i praksis ikke fjærer på din e28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 Er ikke så mye igjen der nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2011 Nå er endelig bilen kommet ned på jorda. Bilder kommer forhåpentligvis i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Ja det håper jeg for den ble nydelig!=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå